اخبار

خودرو بخریم یا صبر کنیم

خودرو بخریم یا صبر کنیم
Rate this post

خودرو بخریم یا صبر کنیم ؟

در دو سه هفته اخیر تحت تاثیر عوامل مختلف قیمت خودرو در بازار به شدت افزایش یافته و اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروها زیاد شده است.

اگر قصد دارید اتومبیل بخرید این جمله رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودرو تهران را مدنظر داشته باشید که گفته : قیمت‌ های فعلی در بازار خودرو حبابی است و باید کاهش یابد.

سعید موتمنی اظهار کرد: در دو سه هفته اخیر تحت تاثیر عوامل مختلف قیمت خودرو در بازار به شدت افزایش و اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودرو ها زیاد شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز خودرو دو نرخی بود اما اختلاف بین قیمت کارخانه و بازار در این حد نبود، گفت: در مقطعی خودروسازان عرضه خودرو را محدود کردند و به دنبال آن رشد قیمت‌ ها در بازار آغاز شد. علاوه بر آن نقدینگی سرگردان در جامعه زیاد و وقتی احساس می‌ کنند قیمت یک کالایی افزایش می‌ یابد به آن بازار هجوم می‌ آورند که همین اتفاق در بازار خودرو افتاد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: نتیجه هجوم پول‌ های سرگردان به بازار خودرو، وضعیت دو سه هفته اخیر و افزایش شدید قیمت‌ ها در بازار بوده است.

وی افزود: قیمت‌ های فعلی خودرو در بازار حبابی است و کاهش می‌ یابد پس مصرف‌ کنندگان فعلا صبر کنند تا در صورت عرضه مناسب از سوی خودروسازان پس از متعادل شدن قیمت‌ ها نسبت به خرید و تامین نیاز خود اقدام کنند.

موتمنی با بیان اینکه قیمت خودرو های وارداتی نیز حبابی است و در حدی افزایش یافته که عملا خریداری برای این خودرو ها وجود ندارد، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان واقعی با این قیمت‌ ها خودروی وارداتی خریداری نمی‌ کنند و خریداران فعلی به عنوان کالای سرمایه‌ ای و نه مصرفی اقدام به خرید می‌ کنند.

خرید لوازم یدکی خودرو

کارایدک فروشنده لوازم یدکی پراید ، لوازم یدکی 206 و …. میباشد.

برای اطلاع از قیمت های بروز و سفارش لوازم یدکی پراید و لوازم یدکی 206 از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

02136617616

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *