اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنید

انتخاب بهترین دستگاه دیاگ
Rate this post

بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنید !

انتخاب بهترین دستگاه دیاگ ، دستگاه عیب یاب خودرو به کارشناس خودرو کمک می‌کنند تا عیوب پدید آمده در دستگاه الکترونیکی را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند پس باید در انتخاب دستگاه دیاگ دقت لازم را داشته باشید.

وجود دستگاه دیاگ باعث ایجاد تحولی جدی در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش خودرو گردیده است. جهت عیب یابی این ایسیو خودرو به دلیل پیچیدگی هایی که دارند از دستگاه دیاگ استفاده می گردد.

مطلب بیشتر : بهترین دستگاه دیاگ را میشناسید ؟

با انواع دستگاه دیاگ آشنا شوید ! 

دستگاه دیاگ شرکتی

این نوع دستگاه دیاگ را کمپانی سازنده خودرو تولید می کند که بهترین و با قابلیت ترین دستگاه برای خودروهای تولیدی آن کارخانه است.

دستگاه دیاگ مولتی برند

این نوع دستگاه دیاگ قابلیت های کمتری نسبت به دیاگ شرکتی دارند اما در عوض چندین برند متفاوت را پشتیبانی می کنند که قابلیت پشتیبانی از هر برند نیز بسته به شرکت سازنده و نوع دستگاه متفاوت می باشد.

اکثر مکانیکی ها ترجیح می دهند دستگاه دیاگ مولتی برند را خریداری و استفاده کنند چون مشتری های مختلفی با خودروهایی با برند های مختلف به آنها مراجعه میکنند و برای پاسخگویی به همه آنها و صرفه جویی در هزینه که برای تمامی برندها یک دستگاه جداگانه تهیه کنند ، دستگاه دیاگ مولتی برند خریداری می کنند ، اما اگر افرادی که نمایندگی برند خاصی از خودرو را دارند بهتر است برای عیب یابی خودرو از دستگاه دیاگ همان شرکت تولید کننده خودرو استفاده کنند.

مطلب پربازدید : کارایی دستگاه دیاگ چیست؟

بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنید

نکاتی در انتخاب دستگاه دیاگ مناسب 

👈 حال برای تشخیص بهترین دستگاه دیاگ باید به مواردی از قبیل کارایی و استحکام و کیفیت توجه کرد.

👈 دستگاه های دیاگ چینی و کره ای که از قیمت های پایینی برخوردارند، معمولا جزو بهترین دستگاه دیاگ ها نبوده و به سبب کیفیت پایینی که در طراحی دارند معمولا قادر به انجام وظایفی که ادعا دارند نبوده و نیستند. اما دستگاه هایی که تحت برند های ژاپنی، اروپایی و امریکایی تولید شده اند، معمولا از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار اند و جزء بهترین دستگاه دیاگ محسوب می گردند.

👈 بهترین برندها که قادر به تولید بهترین دستگاه دیاگ می باشند ، طبق تجربه افراد و با توجه به نمونه های آن می توان به دستگاه دیاگ AVL ، Bosch ، Actia ، Carman و Snapon اشاره کرد که از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار هستند. این دستگاه ها به صورتی چند مدله کار کرده و قادر به هماهنگی با بسیاری از برند های خودروسازی می باشند و آن ها را هم به صورت قابل حمل و هم به صورت ثابت میتوانید استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : تفاوت دستگاه دیاگ مولتی برند و شرکتی 

انتخاب بهترین دستگاه با قیمت ارزان - کارا یدک

مراحل خرید دستگاه دیاگ مناسب که باید در نظر بگیرید ! 

👈 مرحله اول در انتخاب دستگاه دیاگ انتخاب نوع خودرو و برند می باشد، به عنوان مثال اگر شما صاحب تعمیر گاهی هستید که روی خودروهای برند خاصی به صورت تخصصی کار می کنید بهترین گزینه برای شما انتخاب دستگاه دیاگ اورجینال خود آن کمپانی می باشد و یا اگر شما تعمیرگاهی هستید که به صورت عمومی ماشین های مختلفی را تعمیر می کنید، بهترین انتخاب برای شما دستگاه های مولتی برندی هستند که بیشترین پوشش را برای خودروهای مورد نظر شما دارا می باشند، دلیل آن نیز این است که هر دستگاه دیاگ مولتی برند روی یک سری از خودروها قوی تر عمل می کند، یعنی بعضی از دستگاه دیاگ ها بر روی خودروهای آسیایی پوشش خوبی دارند، بعضی دیگر خودروهای اروپایی را بهتر پوشش می دهند.

👈 مرحله دوم در انتخاب دستگاه دیاگ مشخص کردن خواسته ها و نیازهای خود از آن دستگاه دیاگ می باشد، اینکه هدف شما از داشتن یک دستگاه دیاگ چیست؟ خواندن و مشخص کردن کدهای خطا؟ اندازه گیری پارامترها؟ فعالسازی عملگرها؟ آنالیز کدهای خطا؟ برنامه ریزی و پروگرامینگ؟ و…..

👈 مرحله سوم میزان سرعت و عمق پوشش و تشخیص عیوب است. همه ی دستگاه دیاگ ها همه برند ها را به یک میزان پوشش نمیدهند.

👈 مرحله چهارم گارانتی و پشتیبانی محصول می باشد، تمامی دستگاه دیاگ ها هر از چندگاهی نیازمند بروزرسانی می باشند.

مطلب پر بازدید : دلیل خرید دستگاه دیاگ چیست؟

[ts_products title=”محصولات دستگاه دیاگ کارا یدک” columns=”3″ per_page=”3″ ids=”5605, 5614, 5603″ thumbnail_border=”1″ big_thumbnail=”0″ item_margin=”1″ thumbnail_slider=”0″ show_image=”1″ show_title=”1″ show_sku=”0″ show_price=”1″ show_short_desc=”0″ show_rating=”1″ show_label=”1″ show_categories=”0″ show_add_to_cart=”1″ is_slider=”0″ rows=”1″ show_nav=”1″ show_dots=”0″ auto_play=”0″ disable_slider_responsive=”0″]

دستگاه دیاگ باید قابلیت تشخیص چه مشکلاتی را داشته باشد؟

👈 مشکلات برقی خودرو
👈 سنسور های حیاتی خودرو مانند (سنسور اکسیژن، سنسور کاتالیزور، سنسور ABS )
👈 در خودروهای اتومات قابلیت خواندن پارمترهایی مرتبط به گیربکس خودرو مانند( فشار روغن گیربکس)
👈 به طور کل دستگاه دیاگ فقط کدهای خطای موجود در ایسیو خودرو را می خواند و کار اصلی را خود ایسیو خودرو  انجام میدهد. شما با دستگاه دیاگ تنها قادرید به ایسیو خودرو متصل شوید و اطلاعات آن را بدست آورید.

دستگاه دیاگ چه کمکی به ما میکند :

– نمایش و خواندن کد خطا
– پاک کردن کد خطا
– راه اندازی عملگرها
– برنامه ریزی و کانفیگ
– نمایش اطلاعات لحظه ای

تحلیل این داده ها کار بسیار مشکلی است و نیاز به یک متخصص حرفه ای دارد و بیشتر کار بر روی شانه مکانیک هاست که با تشخیص درست این اطلاعات شروع به برطرف کردن مشکل می کند .

انتخاب بهترین دستگاه دیاگ با قیمت مناسب - کارا یدک

بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنید  و از ما بخرید !

برای خرید بهترین دستگاه دیاگ با قیمت مناسب میتوانید با فروشگاه آنلاین کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در نظر دارد که بهترین دستگاه دیاگ ها با کارایی دراز مدت و قیمت مناسب خدمت شما تعمیرکاران عزیز عرضه کند که بتوانید کدهای خطای خودروی مورد نظر را بدون کم و کاستی دریافت کنید و مشکل را به راحتی حل کنید.

هیچوقت دنبال یک دستگاه دیاگ ارزان قیمت نباشید، دنبال یک دستگاه دیاگ با قیمت مناسب بگردید تا سالهای سال برایتان کار کند و خطاهای ایسیو خودرو را به درستی به شما ارائه کند.

اگر نمیدانید چه دستگاه دیاگ برای شما مناسب است کافیست برای دریافت مشاوره در زمینه ی خرید دستگاه دیاگ مناسب روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا بدون اتلاف وقت با مشاوران کارا یدک تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *