اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

تفاوت دستگاه دیاگ مولتی برند و شرکتی

تفاوت دستگاه دیاگ مولتی برند و شرکتی
1/5 - (1 امتیاز)

تفاوت دستگاه دیاگ مولتی برند و شرکتی چیست؟

تفاوت دستگاه دیاگ مولتی برند و شرکتی ، نکات انتخاب بهترین دستگاه عیب یاب خودرو را امروز باهم بررسی میکنیم تا بر حسب نیازمان بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنیم ، با در نظر گرفتن تقاوت این دو نوع دستگاه دیاگ میتوانید نوع دستگاه دیاگ مورد نظرتان را به راحتی انتخاب کنید پس با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : دستگاه دیاگ چیست و چگونه کار میکند؟

خصوصیات دستگاه دیاگ شرکتی چیست؟

دستگاه دیاگ شرکتی کمپانی سازنده خودرو آن را تولید میکند و بهترین و با قابلیت ترین دستگاه برای خودروهای تولیدی آن کارخانه است.

این مدل دیاگ شامل یک قطعه هستند که اصطلاحا به آن آداپتور  گفته می شود به همراه کابل مناسب جهت اتصال به خودرو. این دیاگ برای کار نیازمند به یک سیستم کامپیوتر مانند لپ تاپ هستند . یک سر کابل به خودرو وصل شده و سر دیگر به لپ تاپ متصل می شود. هم چنین این دیاگ نیازمند یک نرم افزار نیز هستند که روی لپ تاپ نصب شده و به شما اجازه می دهد از قابلیت های دستگاه دیاگ استفاده کنید .

مطلب پیشنهادی : انواع دستگاه دیاگ را بشناسیم 

قیمت انواع دستگاه دیاگ - کارا یدک 02136617616

خصوصیات دستگاه دیاگ مولتی چیست؟

دیاگ مولتی برند به عنوان دستگاه عیب یاب خودرو چند منظوره برای تعمیرکارانی که خودرو های مختلف با برند های مختلف را عیب یابی می کنند، به عنوان ابزار مهم در تعمیرگاه به آن نیاز دارند. دیاگ مولتی برند دارای انواع مختلف می باشد. دستگاه عیب یاب خودرو مولتی برند بیشتر مبتنی بر سیستم های پرتابل می باشند، اما هستند عیب های مولتی برندی که مبتنی بر سیستم ویندوز و کامپیوتر هستند.

در انتخاب دیاگ مولتی برند آیتم های بسیاری باید مورد توجه قرار بگیرند، که از جمله آن ها انجام کار های تخصصی و پروگرامینگ می باشد. آیتم دیگر برای انتخاب یک دستگاه دیاگ مولتی برند، مشخص نمودن برند هایی است که تعمیرکار بیشتر از برند های خودروی دیگر می خواهد عیب یابی نماید.

هر دستگاه عیب یاب خودرو مولتی برند برای یکسری از برند های خودرو قوی تر عمل می کند. برای همین باید قبل از خرید دستگاه نسبت به انتخاب درست دستگاه از لحاظ داشتن قابلیت بر روی برند های مورد نظر تحقیق بیشتر انجام شود.

استعلام قیمت دستگاه دیاگ - کارا یدک 02136617616

بهترین راه برای انتخاب دستگاه دیاگ چیست؟

مرحله اول :  در انتخاب دستگاه دیاگ انتخاب نوع خودرو و برند میباشد، بعنوان مثال اگر شما صاحب تعمیر گاهی هستید که روی خودرو های برند خاصی بصورت تخصصی کار میکنید بهترین گزینه برای شما انتخاب دستگاه دیاگ اورجینال خود آن کمپانی میباشد و یا اگر شما تعمیرگاهی هستید که بصورت عمومی ماشین های مختلفی را تعمیر میکنید.

بهترین انتخاب برای شما دستگاه دیاگ مولتی برند است که بیشترین پوشش را برای خودرو های مورد نظر شما دارا میباشند، دلیل آن نیز این است که هر دستگاه دیاگ مولتی روی یک سری از خودرو ها قوی تر عمل میکند، یعنی بعضی از دستگاه دیاگ ها بر روی خودرو های آسیایی پوشش خوبی دارند، بعضی دیگر خودرو های اروپایی را بهتر پوشش میدهند.

مرحله دوم :  در انتخاب دستگاه دیاگ مشخص کردن خواسته ها و نیازهای خود از آن دستگاه دیاگ میباشد، اینکه هدف شما از داشتن یک دستگاه دیاگ چیست؟ خواندن و مشخص کردن کد های خطا؟ اندازه گیری پارامتر ها؟ فعالسازی عملگر ها؟ آنالیز کد های خطا؟ برنامه ریزی و پروگرامینگ؟ و…..

مرحله سوم :  میزان سرعت و عمق پوشش و تشخیص عیوب است. همه دستگاه دیاگ همه برند ها را به یک میزان پوشش نمیکنند.

مرحله چهارم : گارانتی و پشتیبانی محصول میباشد، تمامی دستگاه دیاگ ها هر از چندگاهی نیازمند بروزرسانی میباشند.

مطلب پیشنهادی : در دستگاه دیاگ چه مواردی قابل رویت است ؟

تفاوت دستگاه دیاگ - کارایدک

 برای داشتن یک دستگاه دیاگ مناسب این نکات را در نظر بگیرید !

👈بعضی از دستگاه دیاگ ها پس از سپری شدن مدت آپدیت رایگان، عملا از کار می افتند و تا زمانیکه بروزرسانی دستگاه خریداری نشود استفاده از دستگاه غیر ممکن میشود.

👈مراقب دستگاه های چینی و ارزان قیمت ناشناخته باشید، این دستگاه ها به راحتی میتوانند به خودرو آسیب برسانند.

👈دستگاه دیاگ مولتی که دارای قابلیت برنامه ریزی و انجام برخی قابلیت های تخصصی روی خودرو میباشند به هیچ عنوان دستگاه های معتبری نیستند، دلیل این موضوع هم این است که بسیاری از کمپانی های خودرو سازی به هیچ عنوان نقشه و برنامه های پروگرامینگ خودرو را در اختیار کمپانی های دیگر قرار نمیدهند و این برنامه ها فقط توسط دستگاه دیاگ ها خود آن شرکت ارائه میشود.

👈میزان انتظاری که از دستگاه دیاگ دارید تا حدود زیادی به قیمت آن نیز بر میگردد

👈گرانترین دستگاه ها لزوما بهترین دستگاه و برآورده کننده نیاز شما نخواهند بود.

مطلب پیشنهادی : دلیل خرید دستگاه دیاگ چیست ؟

خرید بهترین دستگاه دیاگ 

برای خرید دستگاه دیاگ بهتر است از یک فروشگاه معتبر و اورجینال خریداری کنید تا نتایج انتقال داده ها و مشکلات خودروی خود را دقیق متوجه شوید. بهترین فروشگاه دستگاه دیاگ ، کارا یدک است که میتوانید با توجه به نوع خودروی خود دستگاه دیاگ مورد نظرتان را سفارش دهید و در صورت نداشتن آگاهی کامل از قیمت دستگاه دیاگ و نوع آن  با مشاوران تخصصی کارا یدک در ارتباط باشید.

فروشگاه آنلاین کارا یدک در انتظار تماس شما مشتریان عزیز است که بهترین دیاگ ها را به شما عرضه نماید ، پس برای دریافت بهترین دستگاه دیاگ لینک زیر را دنبال کنید تا هرچه سریعتر با آن ها تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *