اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

خرید دستگاه دیاگ اورجینال

خرید دستگاه دیاگ اورجینال
Rate this post

خرید دستگاه دیاگ اورجینال از فروشگاه کارا یدک

خرید دستگاه دیاگ اورجینال ، دستگاه دیاگ به تعمیرکار كمک میكنند تا عيوب پديد آمده در دستگاه الكترونيكی را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند.

در پی بكارگيری مدارات الكترونیک در خودروها و كاربردی شدن آن در صنعت خودروسازي مدارات الکترونیکی مخصوص و پیچیده ای در خودروها قرار داده شده که از جمله آن ها میتوان به كروز كنترل، كنترل سيستم تعليق ، كنترل ايربگ، کنترل سیستم تهویه، سيستم های ضد سرقت و غيره اشاره داشت.

وجود این امر باعث ایجاد تحولی جدی در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش خودرو گردیده است. جهت عیب یابی این سیستم ها بدلیل پیچیدگیهایی که دارند از دستگاه دیاگ استفاده میگردد.

سپس ECU با بررسي كدهای دريافت شده نوع درخواست دستگاه عيب ياب را تشخيص میدهد و اطلاعات مورد نظر را ارسال ميكند و بدین صورت تعميرکار را برای عيب يابی خودرو کمک میكند.

خواندن پارامتر های كاری موتور روشن از ديگر قابليت های دستگاه های عيب ياب است. پارامتر های موتور عبارتند از سرعت موتور، دمای هوا، دمای آب، آوانس جرقه، مقدار سوخت، لين يا ريچ بودن دود اگزوز، مقدار باز بودن دريچه گاز، مقدار باز بودن استپر موتور، و موارد ديگر كه با بررسی آن ها میتوان كاركرد موتور را دقيقا مورد بررسی و ارزيابی قرار داد.

برای خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید از فروشگاه آنلاین قطعات خودرو بصورت اورجینال و بهترین مدل خریداری کنید.

برای خرید کافیست با شماره ی ذکر شده در ارتباط باشید تا با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد انتخاب دستگاه دیاگ دریافت کنید.

برای داشتن یک دستگاه دیاگ اورجینال و با کیفیت میتوانید با فروشگاه کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در زمینه ی فروش قطعات اصلی خودرو فعالیت می کند میتوانید با راه های ارتباطی کارا یدک در ارتباط باشید :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *