اخبار, تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو
Rate this post

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو چیست؟

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو ، عامل اصلی در سوختن قطعات حساسی نظیر ایسیو خودرو نوسانات ولتاژ و وارد شدن شوک های متعدد به این قطعات است.در خودروهای قدیمی که این قطعات وجود نداشتند تعمیرکاران از روش هائی سنتی جهت تست قطعات برقی استفاده میکردند که راهگشا نیز بود ولی این روشها در خودروهای امروزی با وجود قطعات حساس الکترونیکی نه تنها راهگشا نیست بلکه باعث صدمات جدی به این قطعات نیز می گردد .

تعمیرکاران کارا یدکدر زمینه ی تعمیر ایسیو آموزش دیده اند تا به صورت تخصصی تعمیر ایسیو که یک وسیله ی بسیار حساس در ودرو محصوب می شود را تعمیر نمایند.
تست قطعات برقی حساس خودروهای امروزی می بایست به وسیله دستگاههای عیب یاب کامپیوتری انجام گیرد. ولی متاسفانه به دلیل قیمت بالای این دستگاهها وپایین بودن سطح معلومات بعضی از تعمیرکاران و عدم اطلاع و آموزش های کافی متاسفانه از همان روشهای قدیمی استفاده میکنند که به دلیل عدم اطلاع راننده جهت جلوگیری از این روشها متاسفانه باعث خرابی این قطعات حساس میگردنند.

مطلب بیشتر :  نشانه خرابی ایسیو و تعمیر کامپیوتر خودرو

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو

راحت ترین راه برای تعمیر ایسیو  

خودرو انژکتوری فقط و فقط موقع داشتن ایراد باید دیاگ زده شود تا فهمید چه سنسوری ایراد گرفته و ایراداتی که در دستگاه نشان داده میشود دو نوع دارد : ایراد موقت  یا دائمی .  ایراد موقت با پاک کردن کدهای خطا 99% پاک میشود و مشکل رفع میشود  ولی ایرادات دائمی یعنی آن سنسوری که ایراد انداخته مشکل دارد که شاید  با پاک کردن خطاها درست شود ولی اگر نشد معمولا باید سنسور عوض شود.

سوختن ایسیو خودرو یعنی سوختن کامپیوتر ماشین یعنی سوختن مغز ماشین سوختن آن علت زیادی میتواند داشته باشد یکی از علت هایی که زیاد مشاهده می شود برق دادن به ایسیو خودرو است که صد در صد  کامپیوتر خودرو را خراب میکند پس حواستان باشد که متخصصین تعمیر ایسیو به آن برق ندهد. اگر نگران این موضوع هستید حتما برای تعمیر ایسیو خودرو میتوانید با کارا یدک تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی : تعمیر و عیب یابی ایسیو پژو 405

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو

عمده ترین نشانه ی خرابی ایسیو خودرو چیست؟

روشن‌ نشدن یا سخت روشن‌ شدن موتور هم یکی دیگر از نشانه‌ های خرابی در کامپیوتر خودرو است که نیاز به تعمیر ایسیو دارد. اگر ایسیو خودرو کاملا از کار افتاده باشد، موتور نمیتواند روشن شود. ممکن است استارتر کار کند و موتور را بچرخاند؛ ولی موتور روشن نخواهد شد؛ چون از کامپیوتر خود دستور ورودی برای پاشش سوخت و جرقه‌ زنی شمع‌ ها دریافت نمیکند. این مشکل به این راحتی ها عیب‌ یابی نمیشود؛ زیرا دلایل زیادی میتوانند باعث بروز آن شوند؛ درنتیجه حتما در مرحله‌ ی نخست، به دستگاه دیاگ نیاز خواهید داشت تا ببینید ایراد دقیقا در کجاست.

یکی دیگر از علائم بروز مشکل در کارکرد ایسیو خودرو کاهش توانایی‌ های موتور است. اگر ایسیو خودرو دچار مشکل باشد، ممکن است نتواند زمان درست پاشش سوخت را محاسبه کند و همین امر ممکن است به کاهش قدرت و گشتاور پیشرانه منجر شود. کامپیوتر خودرو معیوب می‌تواند در‌عین کاهش توان موتور، مصرف سوخت را هم افزایش دهد و بر شتاب خودرو تأثیر منفی بگذارد.

حتما بخوانید : پس از ریمپ ایسیو چه اتفاقی رخ میدهد؟ 

ایسیو خودرو نقش مهمی در خودرو دارد و هر ایراد کوچکی در کارکرد آن میتواند خودرو را دچار مشکل کند. کامپیوتر خودرو در خودروهای امروزی بسیار پیچیده و پیشرفته‌ تر از قدیم است؛ بهمین‌ دلیل، عیب‌ یابی آن نیز در خودروهای جدید سخت‌ تر است. از این‌ رو، اگر خودرو جدیدی دارید و علائم خرابی کامپیوتر را در آن مشاهده کردید، حتما با واحد تعمیر ایسیو کارا یدک تماس بگیرید. تعویض ایسیو خودرو نیز کاری تخصصی و پرهزینه است و بهتر است آن را نیز به متخصصین کارا یدک بسپارید.

دلایل سوختن و خرابی ایسیو خودرو

تعمیر ایسیو را به ما بسپارید ! 

تعمیر ایسیو  به دلیل پیچیدگی که دارد باید توسط فرد متخصص تعمیر شود و باید به صورت حرفه ای تعمیراتش انجام گیرد پس بهتر است تعمیرات ایسیو خودرو را به کسی بسپارید تا آن را به صورت تخصصی انجام دهد و در این زمینه دوره دیده باشد تجربه ی کافی داشته باشد که بتواند به راحتی تعمیر ایسیو را انجام دهد.

تعمیر کامپیوتر خودرو را میتوانید به گروه تخصصی کارا یدک بسپارید تا آن ها با تخصص و حرفه ای که در این زمینه دارند ایسیو خودروی شما را تعمیر کنند تا نیاز نباشد که هزینه ی بالایی برای خرید پرداخت کنید کارا یدک دارای نیروهای تخصصی و آموزش دیده است که میتوانید با آن ها در زمینه  تعمیر ایسیو خودروی های مختلف ایرانی و خارجی در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *