اخبار, ایسیو پژو 206, ایسیو پژو 405, ایسیو خودرو, کامپیوتر 206, کامپیوتر پژو 206, کامپیوتر پژو 405, کامپیوتر خودرو

زمان برنامه ریزی کامپیوتر پژو 206

زمان برنامه ریزی کامپیوتر پژو 206
Rate this post

برنامه ریزی کامپیوتر پژو 206 چه زمانی صورت میگیرد؟

برنامه ریزی کامپیوتر پژو 206 زمان مشخص و علائمی دارد که در صورت مشاهده ی آن علائم سریعا باید به تعمیرگاه مراجعه کنید تا برنامه ریزی مجدد ایسیو خودرو را انجام دهد.

همانطور که میدانید ایسیو خودرو وظیفه ی زیادی را بر عهده دارد پس بهتر است در صورت مشاهده ی مشکل کوچکی در کامپیوتر خودروی خود برای تعمیر آن اقدام کنید و پشت گوش نیندازید چون خطرات جبران ناپذیری به بار می آورد که جزء پشیمانی چیزی برای شما نخواهد ماند.

مطالب مرتبط  : 

طرز کار با دستگاه دیاگ 

کامیپوتر خودروهای انژکتوری

چگونگی فهمیدن مارک کامپیوتر خودرو 

[ts_products title=”کامپیوتر پژو 206 و 207″ columns=”4″ per_page=”4″ ids=”10287, 10261, 9717, 1515″ thumbnail_border=”1″ big_thumbnail=”0″ item_margin=”1″ thumbnail_slider=”0″ show_image=”1″ show_title=”1″ show_sku=”0″ show_price=”1″ show_short_desc=”0″ show_rating=”1″ show_label=”1″ show_categories=”0″ show_add_to_cart=”1″ is_slider=”0″ rows=”1″ show_nav=”1″ show_dots=”0″ auto_play=”0″ disable_slider_responsive=”0″]

چه علائمی به شما خبر می دهد که زمان برنامه ریزی ایسیو پژو 206 رسیده است ؟

معیوب شدن نرم افزار ایسیو

این مورد در صورتی به وجود می آید که شوک الکتریکی پین های ایسیو درست کار نکنند پس احتیاج به برنامه ریزی ایسیو پژو 206 پیدا خواهید کرد. این مورد برای انواع پژو از جمله ایسیو پژو 405 هم صدق می کند.

تعویض ایسیو خودرو

ممکن است به هر دلیلی ایسیو پژو 206 را تعویض کرده باشید که این دلایل شامل آسیب دیدن در اثر تصادف ، رطوبت ، دستکاری کردن پین های ایسیو توسط فرد غیر حرفه ای میباشد در این صورت شما نیاز به برنامه ریزی مجدد ایسیو خواهید داشت که ایسیو جدید بتواند به درستی و مطابق با دستورات شما کار کند.

به روز رسانی نرم افزار های ایسیو

بعضی اوقات در نرم افزار نصب شده روی ایسیو پژو مشکلاتی پیش میاید که باعث می شود در کارکرد ایسیو مشکل ایجاد شود برای برطرف مشکل آن باید برای بروز رسانی نرم افزار ایسیو پژو 206 خود اقدام کنید تا مشکلات آن رفع شود که اصولات به روز رسانی آن توسط شرکت سازنده خودرو انجام می شود.

عوض کردن سنسور های ایسیو

بعضی وقتها پیش می آید که سنسورهای ایسیو باید تعویض شوند تا سیستم سوخت رسانی را به درستی انجام دهد اگر تعویض صورت گیرد باید دوباره برنامه ریزی ایسیو انجام شود تا در کارکرد ایسیو پژو 206 تداخلی ایجاد نشود.

تمام موارد ذکر شده در مورد انواع پژو از جمله ایسیو پژو 405 نیز باید رعایت کنید تا ایسیو به درستی کار کند. برای برنامه ریزی مجدد یا ریمپ کردن ایسیو با کارشناسان ما در کارا یدک در ارتباط باشید.

مطالب پر بازدید : 

نشانه های خرابی ایسیو خودرو 

بهترین دستگاه دیاگ را انتخاب کنید

سنسورهای مرتبط به ایسیو خودرو 

مزیت های برنامه ریزی کامپیوتر پژو 206 چیست ؟

توسط توسعه دهندگان و خودروسازان برنامه های متفاوتی برای ایسیو خودرو جهت رفع اشکال و بهینه سازی عملکرد آن ارائه می شود.

برای نمونه میتوان با برنامه ریزی ایسیو خودرو جهت ایجاد تغییراتی در مصرف سوخت خودرو ایجاد کرد ، شتاب خودرو را افزایش داد ، همچنین دستور العمل اینکه فن در چه درجه ای شروع به کار نماید و …

همچنین با برنامه ریزی ایسیو پژو 206 میتوان نوع روشن شدن چراغ ها ، قفل مرکز ، وضعیت کیلومتر ، پشت آمپر ، سیستم پخش اتومبیل و خیلی از قسمت های مختلف خودرو را تغییر داد که البته به نوع اتومبیل و تعداد آپشن های آن بستگی دارد.

البته برای تنظیم ایسیو ، برنامه ریزی مجدد کامپیوتر پژو 206 و ایسیو پژو 405 باید به متخصص مراجعه کنید تا بتوانند به طور دقیق برنامه ریزی را انجام دهند.

نکته :  کامپیوتر به عنوان مغز خودرو عمل میکند پس به هیچ عنوان برای برنامه ریزی ایسیو به تعمیرگاه های غیر مجاز و افراد ناوارد مراجعه نکنید.

[ts_products title=”کامپیوتر پژو 405″ columns=”4″ per_page=”4″ ids=”1685, 1682, 1480, 1479″ thumbnail_border=”1″ big_thumbnail=”0″ item_margin=”1″ thumbnail_slider=”0″ show_image=”1″ show_title=”1″ show_sku=”0″ show_price=”1″ show_short_desc=”0″ show_rating=”1″ show_label=”1″ show_categories=”0″ show_add_to_cart=”1″ is_slider=”0″ rows=”1″ show_nav=”1″ show_dots=”0″ auto_play=”0″ disable_slider_responsive=”0″]

تغییر سیستم سوخت با برنامه ریزی ایسیو پژو 405

خودرو های انژکتوری به دلیل عملکرد بهتر و آلایندگی کمتر یواش یواش جایگزین خودروهای کاربراتوری شدند پس در خودروهای انژکتوری برای عملکرد بهتر یک مغز متفکر برای کنترل سوخت رسانی این مسئولیت را بر عهده گرفت که به ایسیو معروف است و نقش هدایت و کنترل خودروی انژکتوری را برعهده دارد.

ایسیو پژو 405 دارای یک سخت افزاری است که قابلیت برنامه ریزی از طریق نرم افزار را دارد که میتوانید پارامتر های سیستم سوخت را با نرم افزار هایی که براساس آن برنامه ریزی شده است را تغییر دهد.

پس سیستم سوخت رسانی را میتوان به راحتی با نرم افزارهای ایسیو تغییر داد.

خرید کامپیوتر خودرو اورجینال 

برای خرید کامپیوتر خودرو با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید.

کارا یدک در زمینه ی تعمیر ایسیو انواع پژو از جمله ایسیو پژو 405 ، ایسیو پژو 206 فعالیت می کند که میتوانید با ما در زمینه ی تعمیر ایسیو خودروی در مدل های مختلف در ارتباط باشید.

کامپیوتر خودرو را باید به صورت اورجینال و با کیفیت بالا تهیه کنید تا مشکلات جانی و مالی برای شما پیش نیاید و خودروی شما آسیبی نبیند.

برای در ارتباط بودن با کارشناسان کارا یدک در زمینه ی خرید ایسیو خودرو و تعمیر کامیپوتر خودرو در مدل های مختلف میتوانید با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *