اخبار, کامپیوتر پژو 405

سفارش کامپیوتر پژو 405

سفارش کامپیوتر پژو 405
Rate this post

سفارش کامپیوتر پژو 405

سفارش کامپیوتر پژو 405 ،  واحد کنترل الکترونیک (Electronic Control Unit) یا ECU بعنوان قدرتمندترین کامپیوتر خودرو ها، مکانی برای گردهم آمدن ریزپردازنده‌ ها در یک مجموعه است.

ایسیو ها از سیستم کنترل حلقه بسته استفاده میکنند؛ درواقع یک طرح کنترلی، که خروجیها سیستم را برای کنترل ورودی‌ های سیستم؛ وضعیت مصرف سوخت، آلایندگی پیشرانه و چند عامل دیگر، بررسی و نظارت میکند.

جمع‌ آوری داده‌ از سنسورهای موجود در خودرو که تعداد آنها هم کم نیست، انجام میشود تا ECU اطلاعات کاملی از وضعیت کلی خودرو از حرارت آب رادیاتور تا میزان اکسیژن موجود در سیستم اگزوز، در اختیار داشته باشد.

کاملا واضح است که با پیشرفت علم کامپیوتر ها پیشرفته تر و کوچکتر شده اند پس این فکر که کامپیوتر های ماشین های قدیمی بهتر هستند یک فکر غلط است اما یک تفاوت در میان خودرو های داخلی و خودرو های خارجی است که از برند معروفی استفاده نمیکنند.

برای سفارش کامپیوتر پژو 405 به صورت اورجینال و کاملا حرفه ای میتوانید با کارا یدک که یک فروشگاه آنلاین قطعات به صورت اورجینال است در ارتباط باشید تا بهترین ایسیو پژو 405 از نظر کارایی و حرفه ای بودن داشته باشید.

در کارا یدک به جز کامپیوتر پژو 405 قطعاتی دیگر از جمله قطعات یدکی ، برقی و .. به شما 405 سواران عرضه می شود از نظر جنس و اورجینال بودن خیالتان راحت باشد چون بهترین ها را به شما عرضه می کنند.

راه های ارتباطی شما با کارا یدک : 

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

 

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *