لوازم یدکی برلیانس-کارایدک

برلیانس یکی از خودروسازان چینی است که در سال‌ های اخیر همکاری گسترده‌ ای با بی‌ ام‌ و داشته است.

در سال‌ های گذشته، خودرو های زیادی در کشورمان به تولید میرسید و به‌ سختی خودروی چینی در بازار دیده میشد. اما امروزه، کشورمان یکی از بزرگ‌ ترین بازار های خودروی چینی محسوب میشود.

برلیانس نیز یکی از چینی‌ های حاضر در بازار کشورمان است که کلاس‌ های خودرویی مختلفی را با همکاری پارس‌خودرو مونتاژ میکند.

اینکه چرا اکثر خودرو های برلیانس شباهت زیادی به محصولات بی‌ام‌ و دارند، نکته‌ی عجیبی است و تنها دلیل آن شراکت این دو خودروساز در سال‌ های اخیر است که باعث شده تا محصولات برلیانس در ظاهر، رنگ و بوی بی‌ام‌ و به خود بگیرند.

البته این شباهت تنها یک کپی خالص بحساب نمی‌ آید و برلیانس سعی کرده است زبان طراحی خود را در محصولاتش پیاده‌سازی کند؛ هرچند این زبان شباهت‌ های چشمگیری با زبان طراحی بی‌ام‌ و دارد. مشهودترین بخش، جلو پنجره‌ی دوقلوی برلیانس است؛ جلو پنجره‌ ای که طراحی آن به فرم T است و دو ورودی هوا به شکلی قرینه در زیر بال‌ های T قرار گرفته‌ اند.

وقتی صحبت از یک خودروی چینی میشود، اولین موضوعی که باعث هراس خریداران خواهد شد، کیفیت ساخت قطعات و مونتاژ آن‌ ها است.

البته این ترس چندان بی‌دلیل نیست و استهلاک بالای برخی از چینی‌ های بازار در سال‌ های اخیر باعث کاهش دلگرمی نسبت به چینی‌ های بازار شده است.

بیشتر قطعات استفاده‌ شده در داخل کابین و اجزای تشکیل‌دهنده‌ی داشبورد از جنس پلاستیک خشک هستند که دارای برجستگی‌ ها و برش‌ های تیزی در بعضی قسمت‌ ها است و چنگی به دل نمیزند.

کارا یدک در زمینه ی فروش لوازم یدکی برلیانس فعالیت می کند که میتوانید لوازم یدکی برلیانس را مشاهده کنید :