اخبار, ایسیو پژو 405, کامپیوتر پژو 405

اصول کارکرد و علائم خرابی ایسیو

اصول کارکرد و علائم خرابی ایسیو
Rate this post

اصول کارکرد و علائم خرابی ایسیو پژو 405

اصول کارکرد و علائم خرابی ایسیو ، در ادامه مطلب ذکر شده است که میتوانید با توجه به علائم خرابی ایسیو پژو 405 اقدام به خرید ایسیو از کارا یدک نمایید.

ایسیو پژو 405 نیز مانند دیگر کامپیوتر ها دارای cpu ، دو حافظه دائم و موقت و برنامه ریزی است. این قطعه در داخل اتاقک موتور ماشین قرار دارد و به عبارتی مغز یک خودروی انژکتوری محسوب می شود و می تواند اطلاعات را به صورت زنده و همزمان از سنسورهای مختلف از جمله : سنسورهای دور RPM ، سنسورفشارداخل مانیفولد یا MAP، سنسور دریچه گازیاTPS ، سنسوردمای آب یاCTS ، سنسور دمای هوا ATS، و … دریافت کند و با تحلیل شرایط لحظه ای موتور ، پاسخگوی خروجی هایی مانند : انژکتورها، جرقه زنها، … است. سنسورها کیت های انژکتوری هستند که هرچه تعدادشان بیشتر باشد.

ECU خودرو براساس سنسورهایی که بدان متصل است شرایط کار موتور را بررسی کرده و فرامین مناسب را برای انژکتورها وشمع ها ارسال می‌کند. چون دینامیک خودرو بسیار پیچیده وغیرخطی می‌باشد، طراحان ECU، جداولی را به نامmap داخل حافظهECU می‌ریزند که درآن مقدار پاشش سوخت و زاویه آوانس درهر دور ، بار موتور مشخص شده است.

برای سفارش کامپیوتر پژو 405 به صورت اورجینال و کاملا حرفه ای میتوانید با کارا یدک که یک فروشگاه آنلاین قطعات به صورت اورجینال است در ارتباط باشید تا بهترین ایسیو پژو 405 از نظر کارایی و حرفه ای بودن داشته باشید.

در کارا یدک به جز کامپیوتر پژو 405 قطعاتی دیگر از جمله قطعات یدکی ، برقی و .. به شما 405 سواران عرضه می شود از نظر جنس و اورجینال بودن خیالتان راحت باشد چون بهترین ها را به شما عرضه می کنند.

راه های ارتباطی شما با کارا یدک : 

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *