اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

امکانات دستگاه دیاگ چیست؟

امکانات دستگاه دیاگ چیست؟
Rate this post

امکانات دستگاه دیاگ چیست؟

امکانات دستگاه دیاگ چیست؟ ،  شاید این سوال بسیاری از افرادی باشد که میخواهند اطلاعات بیشتر راجع به دیاگ بدانند و امروز میتوانید با خواندن این مطلب اطلاعات خود را در مورد دیاگ بیشتر کنید.

فهرست امکانات دیاگ

یکی از گزینه های لیست خواندن خطاهای سیستم است که در آن خطاهای دائم یا موقت قطعات سیستم نمایش داده می شود . خطاهای موقت یا لحظه ای ممکن است در اثر نوسانات شارژ دینام ، وجود ناخالصی در سوخت ، تکان شدید کانکتور ها در دست انداز های جاده یا هر عامل دیگری بوجود آمده باشند و یا ممکن است شروع اشکال در یک قطعه و خطای دایمی باشند .

دستگاه دیاگ خطاهای دائمی که معمولا نشانه خرابی قطعات یا اشکال در کانکتور آنها می باشند . در کنار لیست خطاها گزینه پاک کردن خطا نیز وجود دارد ، برای اطمینان از وجود اشکال بهتر است یکبار خطاهای موجود بعد از یاداشت کد خطا پاک شود .

در صورت تکرار خطا بعد از پاک کردن و روشن کردن موتور اتومبیل وجود اشکال در سیستم حتمی است و باید نسبت به تعویض قطعه مربوط و رفع اشکال اقدام نمود .

تست عملگر ها

یکی دیگر از امکانات لیست دیاگ تست عملگرها است. قطعات زیادی در اتومبیل وجود دارند که بطور مستقیم یا غییر مستقیم از ECU فرمان می گیرند و تست آن ها خارج از محل نصب بسیار سخت و یا غیر ممکن است . انژکتور ها، کوئل ها، استپر موتور، پمپ بنزین، شیر کنیستر، فن خنک کننده و بسیاری از قطعات اتومبیل از این دسته اند که می توان در قسمت تست عملگرها کارکرد آن ها را آزمایش کرد.

لیست تمام این قطعات در قسمت تست عملگرها موجود است بنابراین با رفتن روی گزینه مورد نظر و فعال کردن شروع تست می توان قطعه مورد نظر را تست کرد.

برای خرید یک دستگاه دیاگ مناسب و اورجینال میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید تا بهترین دستگاه دیاگ را داشته باشید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *