اخبار, کامپیوتر 206, کامپیوتر پراید, کامپیوتر پژو 206

ایسیو خودرو چیست

ایسیو خودرو چیست
Rate this post

ایسیو خودرو چیست

ECU را می‌توان کامپیوتر خودرو تعریف کرد که مسئولیت‌های فراوان و مهمی دارد.

در گذشته قطعات مورد استفاده در خودرو اکثرا مکانیکی بودند. اما با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی از واحد های پردازش و کامپیوتر هایی در ماشین استفاده شد تا ماشین را به شکل درست تر و بهینه تر کنترل کنند. اگر ECU  به هر دلیل بد کار کند و یا از کار بیفتد، خودرو نیز از کار افتاده و دیگر قابل حرکت نخواهد بود.

ECU یا کامپیوتر خودرو قطعه‌ای الکترونیکی است به معنای واحد کنترل الکترونیکی (Electronic Control Unit) که وظیفه اش کنترل و هماهنگی بخش‌های مختلف یک خودروی انژکتوری است. هر ECU دارای تعدادی سنسور است که در قسمت‌های مختلف خودرو و موتور قرار داشته و اطلاعاتی را در رابطه با نحوه کارکرد خودرو به ECU مخابره می‌کند. همچنین برخی سنسورها نیز با دستور مستقیم کامپیوتر خودرو عمل کرده و در صورتی که کامپیوتر درست کار نکند، این سنسورها از کار خواهند افتاد. هر چه تعداد این سنسورها بیشتر باشد، مسلما کامپیوتر درک بهتری از شرایط موتور پیدا کرده و می‌تواند شرایط بحرانی کارکرد موتور را بهتر تشخیص دهد.

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی و انواع کامپیوتر خودروها به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی آماده همکاری با شما عزیزان است. لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كمترین زمان ممكن خریداری كنید. برای ثبت درخواست تعمیر و خرید کامپیوتر پژو 206 و همچنین اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

ما تعمیر کامپیوتر پژو 206 ، سمند ، پراید و … را با بالاترین کیفیت و سرعت انجام میدهیم.

مطالب مرتبط : فروش ایسیو سمند ، خرید اینترنتی کامپیوتر 206

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *