اخبار, لوازم یدکی لیفان

بررسی ویژگی های لیفان X60

بررسی ویژگی های لیفان X60-لوازم یدکی لیفان
Rate this post

بررسی ویژگی های لیفان X60

بررسی ویژگی های لیفان X60 ، چند سال پیش و دقیقا بعد از اینکه تب خودرو های شاسی بلند مخصوصا به واسطه حضور محصولاتی از خودروسازان کره‌ ای و ژاپنی در کشور ما داغ شد، حضور نمونه‌ هایی با قیمت پایین‌ تر از این کلاس که با شرایط بودجه‌ ای کم سازگار باشد، به شدت حس میشد.

برای خرید لوازم یدکی لیفان در مدل های مختلف میتوانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا بهترین فروشگاه معتبر قطعات لوازم یدکی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مطلب پیشنهادی : عملکرد فیلتر بنزین خودرو

بررسی ویژگی های ظاهری لیفان X60

بررسی ویژگی های لیفان X60 ،طراحی ظاهری و طراحی کابین لیفان X60

👈 ظاهر جلوی دلپذیر ، مدرن و محکم :

ظاهر جلو به نظر زیبا ، مدرن و محکم میباشد. لیفان ایکس 60 به مدرنی خودروهای کاروان می باشد ، و به اندازه یک خودروی برون شهری قوی و محکم است.

👈 چراغ های جلوی لیفان ایکس 60 چشم عقابی وسیع :
چراغ های جلوی چشم عقابی با یک پوشش بالایی از جنس کروم بسیار مدرن هستند و دید بسیار وسیعی را ایجاد می کنند.

چراغ های جلویی پروژکتور نور قوی تر و با وسعت بیشتری را ساتع می کنند. لامپ های جلو با توجه به تنظیم ارتفاعشان باعث امنیت بیشتر رانندگی در شب می شوند.

برای خرید لوازم یدکی لیفان با فروشگاه ما در ارتباط باشید تا بهترین قطعات یدکی را بصورت اورجینال و قیمت مناسب خدمت شما عزیزان عرضه نماییم.

مطلب بیشتر : فروشگاه لوازم یدکی لیفان

بررسی ویژگی های لیفان X60

👈 چراغ های مه شکن جلویی دایره ای شکل با ویژگی های زیر :

چراغ های راهنمای جدای وسیع در قسمت های تیره شکل سپر قرار دارند و باعث می شوند چهره ی جلوی لیفان ایکس 60 بصورت هنرمندانه ای زیبا و هرمی شکل جلوه کند ، و هم چنین باعث می شود چراغ های راهنما نیز مشخصتر و واضحتر باشند.

ابعاد لیفان X60

لیفان X60 با ابعاد 4,325 میلیمتر (طول) * 1,790 میلیمتر (عرض) * 1,690 میلیمتر (ارتفاع) و فاصله محوری 2,600 میلیمتر، یک شاسی بلند کلاسیک شهری با ظرفیت 5 سرنشین است که با برخورداری از تایرهای رادیال 16- 65/215 رضایت راننده و سرنشینان را جلب میکند.

لوازم یدکی لیفان-کارا یدک

فناوری و امکانات رفاهی لیفان X60

ترمز و پایداری:

جلو دیسکی دوجداره با امکان تهویه و خنک شونده – عقب دیسکی – ABS – EBD

کیسه هوا:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی:

سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و مجهز ۶ بلندگو

دیگر تجهیزات لیفان X60:

-گیربکس ۵ سرعته دستی

-سیستم کولر

-سیستم تهویه مطبوع

-آینه های جانبی بصورت برقی

-چراغ مه شکن برای قسمت جلو و عقب

-سنسور برای دنده عقب

-قفل ایمنی کودک

-گرمکن شیشه عقب

-شیشه بالابر بصورت برقی

-چراغ ترمز سوم

مطلب بیشتر : خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی لیفان-بررسی ویژگی های لیفان X60 کارا یدک

نقاط قوت لیفان X60

👈 طراحی بروز لیفان X60:

مثلا بهره بردن طراحان لیفان از یک جلو پنجره که از جنس کروم است و ترکیب آن با چراغ هایش جلوه خاصی را به نمای جلو این خودرو داده است، از دیگر نکات خوب و قابل ذکر در طراحی لیفان X60 آینه های بغل است که سایز و شکل خوبی را دارد. در قسمت عقب هم ما شاهد چراغهای درخوری هستیم بطوریکه استفاده از LED در کنار شکل هندسی این چراغ باعث بالارفتن امتیاز این خودرو در بخش عقب شده است که تمام موارد ذکر شده جزء لوازم یدکی لیفان محسوب می شود.

👈 فضای زیاد برای رانندگی و نشستن :

طراحی بدنه ی لیفان ایکس 60 سازگار با مفهوم MM است که MM مخفف ” حداکثر فضای رانندگی و سواری ، حداقل سازی فضای مکانیکی ” ، تا فضای کافی برای سر و پاها برای راننده و سرنشینان فراهم گردد، بنابراین رانندگی و سواری بسیار لذت بخشتر و راحتتر می شود.

👈 سیستم تهویه ی مطبوع با انرژی زیاد الکتریکی :

لیفان ایکس 60 دارای سیستم تهویه ی مطبوع دارای یک تبخیر کننده ی لایه ای است که پیشرفته ترین و معروف ترین برند در دنیاست.علاوه بر کارایی گرمایی بالا ، سیستم دارای مزیت ذخیره ی نیروی موتور و کاهش مصرف انرژی می باشد.

مطلب بیشتر : فروشگاه لوازم یدکی mvm

انواع لوازم یدکی لیفان 

اگر میخواهید لوازم یدکی لیفان X60 را خریداری کنید بهتر است از فروشگاهی بخرید که قطعات را به صورت اورجینال به شما تقدیم کند ، لوازم یدکی لیفان ممکن است در هر تعمیرگاه یا فروشگاهی پیدا شود ولی باید دنبال اورجینال آن بگردید.

در ادامه شما را با فروشگاه مناسب آشنا میکنیم که بتوانید لوازم یدکی لیفان ، لوازم یدکی ام وی ام ، لوازم یدک برلیانس را به صورت اورجینال تهیه کنید.

لوازم یدکی لیفان شامل موارد زیر میشود : 

[ts_products title=”لوازم یدکی لیفان” columns=”4″ per_page=”4″ ids=”10922, 10446, 10924, 10910″ thumbnail_border=”1″ big_thumbnail=”0″ item_margin=”1″ thumbnail_slider=”0″ show_image=”1″ show_title=”1″ show_sku=”0″ show_price=”1″ show_short_desc=”0″ show_rating=”1″ show_label=”1″ show_categories=”0″ show_add_to_cart=”1″ is_slider=”0″ rows=”1″ show_nav=”1″ show_dots=”0″ auto_play=”0″ disable_slider_responsive=”0″]

خرید لوازم یدکی لیفان 

برای خرید لوازم یدکی لیفان ، لوازم یدکی برلیانس ، لوازم یدکی ام وی ام میتوانید با بهترین فروشگاه آنلاین کارا یدک در ارتباط باشید. فروشگاه کارا یدک بهترین لوازم یدکی را به شما عزیزان با قیمت مناسب عرضه میکند اگر دنبال قطعات لوازم یدکی ارزان هستید پس منتظر خرابی همان قطعه هم باشید بهتر است با قیمت مناسب خریداری کنید که خیالتان از نظر کیفیت مطمئن باشد تا نیازی به پرداخت هزینه ی دوباره نداشته باشید.

برای تماس با مشاوران کارایدک روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با آن ها در ارتباط باشید.

Related Posts

One thought on “بررسی ویژگی های لیفان X60

  1. مهرداد مرادی گفت:

    لوازم یدکی لیفان هم معمولا خوب گیر میاد تو ایران از این نظرا ماشین خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *