اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

بهترین دستگاه دیاگ را میشناسید؟

بهترین دستگاه دیاگ
Rate this post

بهترین دستگاه دیاگ را میشناسید؟

بهترین دستگاه دیاگ ، یکی از سوالاتی که اکثرا برای قشر عادی رانندگان و تعمیرکاران در رابطه با دستگاه دیاگ یا همان دستگاه عیب یاب خودرو مطرح میشود این است که بهترین دستگاه دیاگ چیست و یک دستگاه دیاگ خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از بهترین برند های دستگاه دیاگ را معرفی کرده و ویژگی های یک دستگاه دیاگ خوب را به شما عزیزان ارائه کنیم.

مطلب بیشتر : کارایی دستگاه دیاگ چیست؟

دستگاه دیاگ باید قابل استفاده در خودروهای مختلف باشید!

اولین و شاید بتوان گفت مهم ترین بخشی که در خرید یک دستگاه دیاگ باید به آن توجه نمود، توانایی پشتیبانی از مدل های مختلف خودرو میباشد. یک دستگاه دیاگ خوب باید بتواند از خودرو های زیادی پشتیبانی نموده و تقریبا تمامی مدل های یک برند خاص خودرو را شامل شود.

اما از آنجا که دستگاه دیاگ در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته شده است و هر شرکت خودرو سازی دستگاه دیاگ مختص به خودرو های خود را نیز راهی بازار نموده است، باید به این نکته توجه داشته باشیم که ما بعنوان استفاده کننده از این دستگاه چه انتظاراتی را داریم؟ اگر صرفا ما به عیب یابی اتومبیل های داخلی میپردازیم، لزومی ندارد که دستگاه دیاگ گران قیمت خودرو های خارجی را نیز خریداری کنیم و صرفا تهیه یک دستگاه دیاگ داخلی میتواند بسیار مقرون بصرفه باشد.

پیشنهاد ویژه : تفاوت دستگاه دیاگ مولتی برند و شرکتی 

بهترین دستگاه دیاگ - کارا یدک

خدمات پس از فروش دستگاه دیاگ مهم است ! 

هم چنین باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که دستگاه دیاگ خریداری شده از پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردار باشد. این دستگاه ها معمولا به سبب قرار گیری در محیط آلوده تعمیرگاه و هم چنین حرکت و جابجایی فراوان ممکن است صدمات بسیاری دیده و در برخی موارد از کار بیفتند که در این شرایط خدمات پس از فروش خوب، میتواند راهگشا باشد.

هم چنین به سبب ورود هر روزه خودرو های جدید به بازار توسط کمپانی های مختلف، یک دستگاه دیاگ باید بتواند آپدیت شود و تنها با پشتیبانی نرم افزاری عملیات بروز رسانی خود را انجام دهد تا از صرف هزینه های سنگین خرید دوباره دستگاه جدید، جلوگیری شود.

مطلب پر بازدید: در دستگاه دیاگ چه مواردی قابل رویت است ؟

انتخاب نوع مناسب دستگاه دیاگ برحسب نیاز

دستگاه دیاگ از نظر اندازه و قابلیت حمل به دو دسته قابل حمل و ثابت تقسیم میشوند که معمولا نوع ثابت آن دارای هزینه نگهداری ارزانتر و نوع قابل حمل آن سبکتر و با هزینه نگه داری بیبشتر عرضه میشود. این مورد نیز بسته به نیاز استفاده کننده تعیین میشود و فرد میتواند با توجه به نیاز خود، بهترین دستگاه دیاگ را از نوع ثابت و یا قابل حمل را خریداری نماید.

نکته قابل توجه در خرید دستگاه دیاگ ثابت و قابل حمل این است که این دستگاه ها چندان با یکدیگر تفاوتی نداشته و نمیتوان گفت که در یک برند خاص، کدام یک قوی تر و بهتر عمل خواهد نمود.

بهترین دستگاه دیاگ را میشناسید؟

بهترین برند دستگاه چیست؟

امروزه دستگاه دیاگ بسیاری تحت نامهای مختلف و توسط کشور های بسیاری تولید شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از دستگاه دیاگ ها فقط برای خودروهای یک برند خاص کارایی دارند که معمولا در کشور ما چندان خریدار نداشته و بیشتر دستگاه دیاگ چند مدله یا مالتی دیاگ مورد توجه میباشند.

برندهای معروف دستگاه دیاگ 

از جمله بهترین برند ها که قادر به تولید بهترین دستگاه دیاگ میباشند، طبق تجربه افراد و با توجه به نمونه های آن میتوان به دستگاه دیاگ AVL ، Bosch ، Actia ، Carman و Snapon اشاره داشت که یقینا جزو بهترین ها بوده و از خدمات پس از فروش و پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار میباشند.

این دستگاه ها به صورتی چند مدله کار کرده و قادر به هماهنگی با بسیاری از برند های خودروسازی میباشند و توانایی استفاده از آن ها را هم بصورت قابل حمل و هم ثابت خواهیم داشت.

بهتر است بخوانیم : قسمت های مختلف دستگاه دیاگ چیست؟

[ts_products title=”محصولات دستگاه دیاگ” columns=”4″ per_page=”4″ ids=”5621, 5614, 5607, 5617″ thumbnail_border=”1″ big_thumbnail=”0″ item_margin=”1″ thumbnail_slider=”0″ show_image=”1″ show_title=”1″ show_sku=”0″ show_price=”1″ show_short_desc=”0″ show_rating=”1″ show_label=”1″ show_categories=”0″ show_add_to_cart=”1″ is_slider=”0″ rows=”1″ show_nav=”1″ show_dots=”0″ auto_play=”0″ disable_slider_responsive=”0″]

دوران دستگاه دیاگ های بزرگ به سر آمده ! 

اما نکته قابل توجه در خصوص کار با دستگاه دیاگ این است که امروزه دیگر دوران استفاده از دستگاه های بسیار بزرگ دیاگ و عیب یاب خودرو سر آمده و اکثر دستگاه های دیاگ کوچک شده و از طریق سوکت OBD قادر به نصب در خودرو بوده و به راحتی میتوان با استفاده از آن ها کد های خطا را دریافت نمود.

یکی از این دستگاه ها، دستگاه فوق العاده کوچک و کاربردی Samrt Car میباشد که علاوه بر امر عیب یابی و دیاگ خودرو، میتواند قابلیت های بیشمار دیگری از قبیل، بررسی سلامت خودرو، ردیابی خودرو، نمایش سرعت خودرو و سایر موارد را از راه دور برای ما فراهم نماید.

اسمارت کار این دستگاه با توانایی ارتباط برقرار کردن با تلفن همراه و اپلیکیشن مربوطه میتواند قبل از وقوع هر ایرادی در خودرو، آن را به شما اطلاع داده و در نتیجه از بروز اشکالات بیشتر جلوگیری نمایید.

بهترین دستگاه عیب یاب خودرو - کارا یدک

بهترین دستگاه دیاگ را از ما بخرید ! 

برای خرید بهترین دستگاه دیاگ با قیمت مناسب میتوانید با فروشگاه آنلاین کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در نظر دارد که بهترین دستگاه های دیاگ با کاربرد و قیمت مناسب خدمت شما تعمیرکاران عزیز عرضه کند که بتوانید کدهای خطای خودروی مورد نظر را بدون کم و کاستی دریافت کنید و مشکل را به راحتی حل کنید.

هیچوقت دنبال یک دستگاه دیاگ ارزان قیمت نباشید، دنبال یک دستگاه دیاگ با قیمت مناسب بگردید تا سالهای سال برایتان کار کند و خطاهای ایسیو خودرو را به درستی به شما ارائه کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ی خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا بدون اتلاف وقت با مشاوران کارا یدک تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *