اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

خرید آنلاین دستگاه دیاگ

خرید آنلاین دستگاه دیاگ
Rate this post

خرید آنلاین دستگاه دیاگ اورجینال

خرید آنلاین دستگاه دیاگ ، برای اینکه به مغازه های فروش دستگاه دیاگ مراجعه نکنید میتوانید به راحتی از فروشگاه آنلاین کارا یدک دستگاه دیاگ مورد نظر را پیدا کرده و خریداری نمایید.

جهت عیب یابی این سیستم ها بدلیل پیچیدگی هایی که دارند از دستگاه  دیاگ استفاده می گردد. دستگاه عیب یاب با ارسال کد های مشخصی از ایسیو درخواست اطلاعات میکند که این کد ها برای هر درخواست متفاوت است.

سپس ایسیو با بررسی کد های دریافت شده نوع درخواست دستگاه عیب یاب را تشخیص می دهد و اطلاعات مورد نظر را ارسال میکند و بدین صورت تعمیرکار را برای عیبیابی خودرو کمک میکند.

اطلاعات دریافتی دستگاه دیاگ به دو دسته تقسیم میشوند:

۱- کد های تشخیص عیب سیستم انژکتوری

۲- کد های عملکردی موتور

یکی از موارد قابل تشخیص محبوب در دستگاه دیاگ قابلیت تشخیص دستکاری کیلومتر خودرو است که بسیار بسیار کاربردی است که به شدت می تواند مچگیر خوبی برای فروشنده ها و دلالان متخلف و درغگو باشد.

برای خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید از فروشگاه آنلاین قطعات خودرو بصورت اورجینال و بهترین مدل خریداری کنید.

برای خرید کافیست با شماره ی ذکر شده در ارتباط باشید تا با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد انتخاب دستگاه دیاگ دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : موارد قابل رویت در دستگاه دیاگ  ، خرید دستگاه دیاگ اورجینال

برای داشتن یک دستگاه دیاگ اورجینال و با کیفیت میتوانید با فروشگاه کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در زمینه ی فروش قطعات اصلی خودرو فعالیت می کند میتوانید با راه های ارتباطی کارا یدک در ارتباط باشید :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *