اخبار, لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی لیفان
Rate this post

خرید لوازم یدکی لیفان به صورت اصل و ارجینال

متاسفانه، تولید و توزیع كالاهای تقلبی با كیفیت پایین و بسته‌ بندی های متفرقه در بازار رواج یافته است. از آنجایی كه همواره بررسی فنی بر روی لوازم یدكی اصلی توسط مشتریان امكان‌پذیر نیست، لذا استفاده از این كالاها علاوه بر صرف هزینه‌ های مالی زیاد، امكان خطرات جانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

كشور های پیشرفته علاوه بر سازمان‌ های دولتی كه متولی كنترل كیفیت كالا و خدمات هستند، شركت‌ های تامین‌ كننده لوازم یدكی مورد تایید شركت‌ های خودروساز نیز، برای ایجاد اطمینان خاطر مصرف‌كنندگان، با همكاری شركت‌ های معتبر و متخصص در امركنترل و بازرسی كیفیت، اقدام به درج مارك و كد ردیابی برروی لوازم مینمایند.

خرید لوازم یدکی لیفان از کارایدک

ارایه لوازم استاندارد و خدمات متمایز، كه نتیجه آن افزایش رضایت مشتری است، اولین و مهم‌ترین هدف شركت کارایدک است و دست‌اندركاران این شركت فراهم‌كردن دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد در سراسر كشور و تامین نیاز بازار لوازم یدكی لیفان و دیگر خودرو ها ، از جمله لوازم ایمنی و مصرفی كه مستقیما با جان و مال مردم سروكار دارد را جزو مهمترین وظایف خود میدانند.

مشخصه و ویژگی قابل تاكید و شناسایی لوازم کارایدک ، بسته‌بندی خاص و هولوگرام آن است. برچسب امنیتی یا هولوگرام، محصولی اپتیكی است كه با الصاق به كالاهای تولیدی و اسناد و مدارك، امنیت و اعتبار آن ها را تضمین می كند. همه لوازم استاندارد با برچسب و هولوگرام عرضه می شوند. قطعاتی كه از طریق شبكه تامین شركت خودروساز با هولوگرام و نشان تجاری توزیع می شوند، اصل و استاندارد است. فروش لوازم یدکی لیفان و جک و جیلی فروش بهترین و با کیفت ترین 620 ،  لیفان 520 ، جک جی 5 ، جک اس 5 همگی در کارایدک انجام میگیرد.

برای خرید ، سفارش و اطلاع از قیمت های بروزشده لوازم یدکی لیفان از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

02136617616

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *