اخبار, تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو, تعمیر کامپیوتر خودرو, کامپیوتر 206

خرید کامپیوتر 206 + تعمیر

خرید کامپیوتر 206 + تعمیر
2/5 - (1 امتیاز)

خرید کامپیوتر 206 + تعمیر

ایسیو یا واحد کنترل الکترونیکی یا واحد کنترل موتور (ECU) در حقیقت یک پردازشگر و یا یک میکروکنترلر است که اطلاعات لازم را از سنسورها ( مانند : دمای هوا ، دمای آب ، فشار هوا ، دور موتور و … ) دریافت کرده و پس از پردازش ، دستورات لازم را به عملکردها ( مانند : رله دوبل ، انژکتور ، کویل دوبل و … ) صادر می کند .

اجزا اصلی

کانکتور و پین ها :

تعداد کانکتور و پین ها در ecu های مختلف متفاوت بوده اما به طور کلی از نظر کانکتور در ECU های مختلف به یک یا دو یا سه و حتی در بعضی موارد به چهار کانکتور تقسیم بندی می شوند و از نظر تعداد پین یا پایه ۳۵ و ۵۵ و ۸۱ و ۸۸ و ۹۰ و ۱۱۲ و … می باشند که در بخش انواع ایسیو ها به طور کامل به همراه تصویر شرح داده خواهد شد .

پوسته یا بدنه بالایی و پایینی :

پوسته یا بدنه Ecu در حقیقت به عنوان محافظ سخت افزاری ایسیو بوده و لایه ای جهت نصب روی خودرو و طرف دیگر به عنوان رادیاتور خنک کننده برد الکترونیکی ای سی یو نیز می باشد . توجه داشته یاشید که منفی ecu از طریق پوسته یا بدنه ecu تامین نمی شود . بلکه به طور مستقل از طریق یک سری پین های ایسیو به سیم کشی اصلی بدنه و در نهایت به بدنه خودرو متصل می باشد .

پلاک یا لیبل ایسیو 

پلاک یا لیبل ایسیو در حقیقت نشان دهنده شناسنامه و هویت ECU بوده که به طور مشترک توسط سازندگان ECU و شرکتهای خودرو سازی در نظر گرفته می شود . البته پلاک یا لیبل روی ایسیو در خودروها متفاوت بوده و معنا و مفهوم زیادی دارند که به چند مورد از آنها اشتره می کنیم .

تماس با کارایدک برای خرید کامپیوتر 206 + تعمیر

فروش کامپیوتر پژو 206 با قیمتی ارزان و مناسب برای شما عزیزان که دنبال ایسیو قیمت مناسب می گردید یک فرصتی ویژه به شمار می آید. برای ثبت درخواست تعمیر کامپیوتر پژو 206 و اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

مطالب مرتبط : خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان ، جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *