اخبار, دستگاه دیاگ

دستگاه دیاگ مناسب

دستگاه دیاگ مناسب
Rate this post

دستگاه دیاگ مناسب بخرید !

دستگاه دیاگ مناسب ، در موتور خودرو ها حافظه موقتی بنام ایسیو وجود دارد. با استفاده از دستگاه دیاگ این کد شناسایی میشود و خطای ایجاد شده اصلاح میگردد یا در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض میشود. به این ترتیب وضعیت خودرو بحالت اولیه باز میگردد.

در صنعت خودرو بطور کلی منظور از دیاگ کردن یا دیاگ زدن تشخیص و رفع عیب خودرو است .

اما اصطلاح دیاگ خودرو به این معنی است که بتوان با استفاده از اطلاعاتی که کامپیوتر خودرو در اختیار ما قرار میدهد، خودرو خود را عیب یابی نموده و بتوانیم اشکالات بروز امده در آن را شناسایی نماییم.

دستگاه دیاگ خطاهای دائمی که معمولا نشانه خرابی قطعات یا اشکال در کانکتور آنها می باشند . در کنار لیست خطاها گزینه پاک کردن خطا نیز وجود دارد ، برای اطمینان از وجود اشکال بهتر است یکبار خطاهای موجود بعد از یاداشت کد خطا پاک شود .

در صورت تکرار خطا بعد از پاک کردن و روشن کردن موتور اتومبیل وجود اشکال در سیستم حتمی است و باید نسبت به تعویض قطعه مربوط و رفع اشکال اقدام نمود .

دستگاه دیاگ برای اینکه بتوانند اطلاعات کامپیوتر خود را به نمایش در آورند باید به پورت یا درگاهی در خودرو به نام او بی دی ( OBD ) متصل شوند که اینکار توسط یک کد خوان انجام میپذیرد.البته پورت های او بی دی در خودروهای مختلف در جایگاه های مختلفی قرار دارند، بعضی در زیر داشبورد، بعضی هم زیر کاپوت و بعضی ها هم در کنسول میانی خودرو.

برای خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید از فروشگاه آنلاین قطعات خودرو به صورت اورجینال وبهترین مدل خریداری کنید.

برای خرید کافیست با شماره ی ذکر شده در ارتباط باشید تا با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد انتخاب دستگاه دیاگ دریافت کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *