اخبار, کامپیوتر 206, کامپیوتر پژو 206

ریمپ ایسیو پژو 206 مفید است یا مضر؟

ریمپ ایسیو پژو 206 مفید است یا مضر؟
Rate this post

ریمپ ایسیو پژو 206 مفید است یا مضر؟

ریمپ ایسیو پژو 206  یا همان برنامه نویسی مجدد کامپیوتر خودرو با الگوریتم های پیشرفته در سال های اخیر به خصوص در کشورمان ایران که متاسفانه محل جولان خودروهای پردردسر، فراگیر شده است.

بنابراین برخی مصرف کنندگان نگران هستند که ریمپ ایسیو 206 در کنار مزایای فراوان آیا ممکن است مشکلاتی را در آینده یا در استفاده بلندمدت پدید آورد؟در این مقاله به مفید یا مضر بودن ریمپ می پردازیم.

مطلب پیشنهادی : محافظت از کامپیوتر پژو 206

تعمیر تخصصی ایسیو پژو 206

عملکرد خودرو بعد از ریمپ کردن ایسیو  206

در واقع خودروهای موجود در کشور بعد از ریمپ عملکردی مشابه خودروی یکسان در کشورهای دیگر با سوخت با کیفیت تر و شرایط فیزیکی هماهنگ تر پیدا می کند.

توجه کنید قبل از ریمپ ایسیو 206 هم باید مانند زمانی که ریمپ میشود راه میرفت اما به خاطر نارسایی های و ناهماهنگی ها امکان رسیدن به این کارایی را ندارد.به طور مثال خودروی 206 تیپ 5 بعد از ریمپ مانند خودروی تیپ 5 استاندارد در فرانسه به لحاظ هماهنگی و شتاب و کشش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی : کامپیوتر پژو 206 عامل کنترل سوخت

ریمپ ایسیو پژو 206

مضرات ریمپ کردن کامپیوتر 206

انجام ریمپ ایسیو پژو 206 توسط افراد غیر متخصص

اگر دارا بودن دانش و تجربه خودرویی را فاکتور بگیریم تسلط به زبان انگلیسی برای ارتقا دانش و به روز بودن و شرکت در فروم های تیونینگ خودرویی و داشتن دانش برنامه نویسی و البته کسب تفکر و منطق شی گرا یا به طور تخصصی برنامه نویسی Object Oriented لازمه این علم است.

جمله معروفی وجود دارد که میگوید شما میتوانید یک الگوریتم را به تعداد آدم های روی کره زمین بنویسید زیرا هر انسان درک و منطق متفاوتی در طراحی یک الگوریتم از خود به نمایش می گذارد.

اما بهینه نوشتن یک الگوریتم، این که چگونه حافظه را مدیریت کنیم، چگونه وارد یک Null pointer یا Array index out of bound نشویم و با داشتن دانش برنامه نویسی اسمبلی به Core یا هسته نرم افزار مورد نظر دست پیدا کنیم موضوع مورد بحث ماست.

توجه کنید هدف از بیان مطالب فوق بیش از حد پیچیده نشان دادن مطلب فوق نیست زیرا خواننده و یا صاحب خودرو احساس می کند با یک پروسه ترسناک و پر ریسک برای انجام روی ایسیو 206 خود روبروست، در حالی که منظور از بیان موارد فوق نیازمندی های اولیه انجام یک حرفه است و خوشبختانه با بهره گیری از دستگاه ها و ابزاری های کامپیوتری به روز و البته شکوفایی پورت های عیب یابی (OBD) و بخشش دیباگینگ پیشرفته ریمپ در نهایت سهولت انجام میشود.

مجموعه تیونینگ خودرویی ریمپ چیپ رزومه قدرتمندی در مباحث کامپیوتری و پیش نیازهای لازم دارد.

مطلب پیشنهادی : نشانه خرابی ایسیو و تعمیر کامپیوتر خودرو 

استفاده از ابزارها و نرم افزاری های بی کیفیت، ارزان غیر اورجینال برای ریمپ کردن

استفاده از دستگاه ها، تجهیزات و نرم افزارهای به روز کمک شایانی در ارائه یک ریمپ اصولی و لذت بخش می کند.

به طور مثال دستگاه KESS به همراه K-TAG یک دستگاه معتبر در حوزه ریمپینگ ایسیو 206 است که امکان خواندن (Read) و نوشتن (Write) و چکسام گیری را به صورت خودکار از راه پورت OBD یا همان پورت دیاگ انجام میدهد، مشکل اینجاست که قیمت دستگاه فوق بسیار بالاست بنابراین برخی از نمونه های های کپی یا کلون این دستگاه استفاده می کنند که اگرچه سعی در عملکرد مشابه دارند اما در موارد زیادی باعث پریدن نرم افزار ایسیو و … میشوند.

قیمت ایسیو پژو 206 و 207

هدفتان از ریمپ کردن ایسیو پژو 206  چیست؟

بگذارید این سوال را از شما بپرسیم، آیا هدف از ریمپ کردن کامپیوتر پژو 206 صرفا افزایش تولید اسب بخار، گشتاور و یا بهبود بخشیدن شتاب و کشش خودرو است؟

در جواب باید بگوییم خیر! همان طور که پیش تر گفته شد، ریمپ برنامه نویسی و تنظیم (Adjust) مجدد ایسیو (کامپیوتر خودرو) با کمک الگوریتم های پیشرفته و ایجاد تغییرات بهینه در جداول آن مانند پاشش سوخت، آوانس جرقه زنی و … جهت افزایش چشمگیر شتاب، توان و گشتاور تولیدی موتور است.

در پروسه ریمپ، ایسیو 206 با شرایط خاص یک کشور (سوخت،آب و هوا) حداکثر سازگاری را پیدا می کنند و به طور همزمان نقاط ضعف بنیادین خودرو برای کسب حداکثر راندمان رفع می شوند.

بر طبق پایپ لاین یا خط مشی کلی مجموعه ریمپ و چیپ تیونینگ خودرویی 5 پله مجزا را طی می کنیم تا یک خودرو را به طور اصولی ریمپ کنیم.

مطلب پیشنهادی : تعمیر و عیب یابی ایسیو پژو 405

5 مورد برای ریمپ کردن اصولی کامپیوتر 206 چیست؟

1- تست درایو قبل از ریمپ ایسیو پژو 206

2- پی بردن به نقاط ضعف اساسی و مشکلات ذاتی خودرو

3- رفع مشکلات و تطابق کامل خودرو با محیط فیزیکی اطراف (سوخت و آب و هوا)

4- پراسس روی جداول جرقه، سوخت، گشتاور، سنسور اکسیژن، پدال و دریچه گاز و …

5- تست کامل خودرو

ایسیو پژو 206

تعمیر ایسیو و خرید کامپیوتر پژو 206 را به کارا یدک بسپارید ! 

اگر ایسیو پژو 206 دچار مشکل شود ، باید خودرو را  در پارکینگ بگذارید تا خاک بخورد چون ایسیو خودرو مثل مغز خودرو عمل میکند پس اگر خراب شد حتما برای تعمیر ایسیو خودرو همان لحظه اقدام کنید اگر هم نمیدانید به کجا مراجعه کنید برای تعمیر ایسیو خودرو ، سفارش کامپیوتر خودرو در انواع مدل ها میتوانید با فروشگاه آنلاین کارا یدک در ارتباط باشید ، با فشردن لینک زیر مستقیم به کارا یدک متصل شوید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *