اخبار, تعمیر ایسیو, کامپیوتر سمند

فروشگاه ایسیو سمند

فروشگاه ایسیو سمند
Rate this post

فروشگاه ایسیو سمند

ECU مخفف کلمه Electeronic control unit است و با قرار گرفتن انژکتور در اتومبیل‌ های امروزی قطعات الکترونیکی دیگری نیز با آن‌ در سیستم کنترلی اتومبیل به‌وجود آمدند. ایسیو سمند یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی است که نقش هدایت و کنترل یک خودروی انژکتوری را بر عهده دارد.

این قطعه یک میکرو کامپیوتر است که به کمک سنسور ها و با تعیین شرایط لحظه‌ ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان‌ بر های نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق، زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم‌ سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندر ها تامین کند. این میکرو کامپیوتر نیز مانند دیگر همنوعان خود شامل CPU، حافظه و برنامه‌ ریز است.

ECU سمند با توجه به سنسور هایی که به موتور متصل است وضعیت و شرایط خودرو را تحلیل کرده و پاسخ‌ های لازم را به خروجی‌ ها که عبارتند از: انژکتور ها، جرقه زن‌ ها و … اعمال می‌ کند. سنسورهای کیت‌ های انژکتوری مختلف هستند که هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد ECU بهتر می‌ تواند شرایط موتور را درک کند.

خودروی ملی سمند که در سه تیپ SE – LX – EF7LX عرضه میشود دارای ای سی یو بوش ۷٫۴٫۹ ( BOSCH ME 7.4.9 ) میباشد . این خودرو دارای محدودیت ها و ایراداتی در ای سی یو خود بوده که این ایرادات با ریمپ ECU قابل حل میباشد .

فروشگاه ایسیو سمند

برای ثبت درخواست تعمیر ECU سمند و یا خرید کافیست با شماره ۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵ تماس حاصل نمایید !

مطالب مرتبط:

خرید اینترنتی کامپیوتر 206
کامپیوتر 206 چیست؟

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *