اخبار, لوازم یدکی لیفان

فروشگاه لوازم یدکی لیفان

فروشگاه لوازم یدکی لیفان
Rate this post

فروشگاه لوازم یدکی لیفان کارایدک

فان شرکت خودروساز چینی است که فعالیت خود را در سال 1992 آغاز کرد. لیفان به تولید خودروی سواری، خودروی تجاری، موتور سیکلت و حتی کفش ورزشی مشغول است. لیفان در ابتدا یک کارگاه 9 نفره تعمیر موتورسیکلت بوده و در اولین تولیدات خود به تولید کامیون پرداخت. لیفان در ایران با شرکت کرمان موتور وارد قرارداد شده و محصولات مختلفی از جمله لیفان 820 و یا لیفان X50 را تا بحال روی خط تولید کرمان موتور برده است. همچنین لیفان 620 از جمله خودروهایی است که توانسته در رنج قیمتی مناسبی رقیبی جدی برای پژو پارس باشد.

کارایدک از فروشنگان اینترنتی قطعات و لوازم یدکی معتبر لیفان در ایران بوده که همه قطعات اصل و دارای ضمانت را به دست شما میرساند.

لوازم یدکی لیفان برای تزیینات داخلی و خارجی و همچنین قطعات اصل این خودرو همگی در کارایدک موجود هستند تا بتوانید کیفیت را به معنای واقعی تجربه کنید.

فروش ، واردات و پخش  لوازم یدکی لیفان و جک و جیلی فروش بهترین و با کیفت ترین 620 ،  لیفان 520 ، جک جی 5 ، جک اس 5 همگی در کارایدک انجام میگیرد.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی لیفان

. هدف ما جلب رضایت مشتریان و یاری آنها جهت تهیه ی قطعات مورد نیاز و با کیفیت ترین لوازم و قطعات یدکی خودرو های چینی شامل لوازم و قطعات یدکی لیفان LIFAN میباشد.

برای اطلاع از قیمت های بروز و سفارش لوازم یدکی لیفان از طریق شماره ذکر شده با ما تماس بگیرید:

راه های ارتباط با ما در قسمت پایانی سایت درج شده است و تنها با یک تماس میتوانید به ما متصل شوید:

02136617616

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *