اخبار, لوازم يدكی 206, لوازم یدکی پراید, لوازم یدکی پژو

لوازم یدکی را گران بخرید !

لوازم یدکی را گران بخرید !
Rate this post

لوازم یدکی را گران بخرید ! اما اصل بخرید

لوازم یدکی را گران بخرید ! چرا که اصل و ارجینال ها را باید گران خرید .

اگر در این بازار ها دیدید که جنسی ارزان تر از حد ممکن است ، بهتر است کمی شک کنید ! کیفیت آن را بررسی کنید و در نهایت آن را با نمونه ای که اطمینان دارید اصل است مقایسه کنید.

لوازم یدکی پژو و پراید در بازار به وفور یافت می شوند و تشخیص اصل و غیر اصل آن کمی مشکل است . پس پیشنهاد می کنیم که اگر حس می کنید امکان دارد به اشتباه بیفتید ، وسایل یدکی مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر سفارش دهید.

لوازم یدکی پراید هم به علت ارزان بودن نسبت به دیگر خودرو ها با قیمت هایی ارزان و وسوسه کننده در بازار پیدا شده که کیفیتی چندان ندارند و ممکن است به بقیه اجزای خودرو آسیب های جدی وارد کنند . پس دوباره تکرار می کنیم که لوازم یدکی را گران بخرید ! اما با کیفیت .

اگر قیمت قطعه موردنظر شما از خرید دفعه های قبلی تان بسیار کمتر است به آن قطعه شک کنید. برای مثال شما قبلا نوع خاصی از لوازم یدکی 206 و یا لوازم یدکی پراید خریداری کرده اید و حالا دوباره قصد خرید آن را دارید ا. گر این بار قیمت قطعه بسیار ارزانتر از پیش بود به قطعه یدکی موردنظر شک کنید.

هر گاه قطعات اصلی خودرو با آسیب هایی مواجه می شوند که تعمیر آن ها بی فایده است رو به تعویض آن ها با لوازم یدکی های موجود در بازار می کنیم. اما اگر می خواهید بقیه اجزای ماشین با اختلال رو به رو نشود در انتخاب و خرید باید نهایت دقت خود را به کار ببندید.

انتخاب لوازم یدکی اصل سلامت شما را تضمین می کند

کیفیت قطعه و لوازم یدکی خودرو علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر کارکرد و عمر مفید خودرو دارد، در بعضی از موارد بطور مستقیم با امنیت جانی سرنشینان وسیله نقلیه نیز ارتباط دارد.

با وجود اهمیت کیفیت قطعه و لوازم یدکی خودرو، وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در بازار قطعه کشور باعث شده است که برخی مصرف کنندگان بدلایل مختلف و بدون توجه به عواقب عمل خود به سراغ خرید این گونه قطعات بروند. در واقع وجود رقابت ناسالم از طریق عرضه کالای با کیفیت پایین، قیمتهای بدون تناسب و استفاده غیر قانونی از برند های خوش نام، باعث مخدوش شدن ذهنیت مصرف کنندگان شده است.

بدلیل ویژگی های فنی خاص این محصولات،مصرف کننده یا به توصیه فروشنده، مارک را انتخاب میکند یا از برند های معروف و به اصطلاح اصلی خریداری مینماید ولی متاسفانه بسیاری از افراد ، بعلت قیمت پایین‌ تر و تبلیغات غیر واقعی از فروشندگان غیرمجاز خرید میکنند.

لوازم یدکی را گران بخرید !

لوازم یدکی اصلی پژو 405 دقیقا چه قطعاتی هستند ؟

قطعات جنیون یا اصلی قطعاتی هستند که از نظر کیفیت و طراحی دقیقا مشابه با قطعه ای هستند که تولید کننده ماشین در مراحل ساخت خودرو از آنها استفاده کرده است . این قطعات توسط تولید کننده ماشین تولید ، تایید ، توزیع و گارانتی می شوند .

تولید کنندگان ماشین از ابتدای مرحله طراحی و تولید ماشین با تولید کنندگان قطعات هم کاری میکنند . تولید کنندگان خودرو برای اطمینان از بالا ترین کیفیت رانندگی خودروهایشان ، قطعات را در مرحله کنترل کیفیت با دقت بالایی بررسی میکنند و برچسب قطعات اصلی یا Genuine Parts Lable را بعد از تستهای کارخانه روی قطعات میچسبانند .

تولید کنندگان ماشین شبکه پخش بزرگی در کشورهای مختلف دارند و تا جای ممکن شرایط آسانی را برای مشتریان جهت تهیه قطعات فراهم میکنند . هم چنان آنها اطلاعات نگهداری و تعمیراتی را همراه با قطعات منتشر میکنند .

راههای تشخیص لوازم یدکی پژو 206 اصلی از تقلبی

▪ رنگ بسته بندی: گاهی از نوع رنگ، قطعه اصلی از غیر اصلی تمایز داده میشود. رنگ بسته بندی لوازم یدکی پژو 405 ، پراید و … تقلبی تیره تر و یا کم رنگ تر از رنگ بسته بندی اصلی می اشد.

▪ کیفیت بسته بندی: معمولاٌ‌ موادی که در بسته بندی اصلی به کار میرود مرغوب بوده و این مسئله منجر به کیفیت ظاهری بالاتر بسته بندی اصلی نسبت به تقلبی و همچنین استحکام بیشتر آن میشود.

▪ نوع آلیاژ کاربردی: نوع مواد و آلیاژی که در ساخت لوازم یدکی پژو 206 ، پراید و … بکار میرود بسیار مرغوب است و به واسطه همین مرغوبیت از سایر مارک های مشابه متمایز شده است بدیهی است که نوع آلیاژ کاربردی در کیفیت ظاهری قطعه تاثیر گذار است.

▪ لمس کردن قطعات: افراد با تجربه از لمس قطعات به اصلی یا غیر اصلی بودن آن پی می‌ برند.
▪پرداخت کاری سطح : نوع پرداخت نیز یکی از موارد ظاهری قطعه میباشد که معمولاٌ فروشندگان بصورت خیلی سریع پی به اصلی یا غیر اصلی بودن آن میبرند.

▪ نوع جوشکاری‌: جوشکاری نیز از دیگر راه های تشخیص قطعه تقلبی از اصلی میباشد.

▪ نوع پرچکاری: پرچ موجود در برخی از قطعات از دیگر راه های تشخیص میباشد.

▪ نوع نوشتار روی قطعه: به طور عمده مدل سایز و یا حک شدن حروف بر روی قطعات اصلی با تقلبی متفاوت میباشد.

لوازم یدکی را گران بخرید !

خرید لوازم یدکی پراید و لوازم یدکی پژو 405 از کارایدک

کارایدک فروشگاه رسمی انواع لوازم یدکی آماده همکاری با شما در زمینه فروش لوازم یدکی پراید و 206  اصل و ارجینال و حتی چینی می باشد. این مجموعه نیاز شما مشتریان را به خوبی می شناسد و سعی در برطرف کردن آن دارد.

کارایدک مشاوره رایگان برای خرید بهتر به شما عزیزان در زمینه انواع ایسیو و لوازم یدکی ارائه می دهد تا از خرید خود بیشترین بهره را داشته باشید.

در صورت تمایل برای خرید لوازم یدکی پژو 405 یا پراید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در قسمت پایانی سایت با ما تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *