اخبار, لوازم يدكی 206, لوازم یدکی پراید

لوازم یدکی 206 و پراید

لوازم یدکی 206 و پراید
Rate this post

فروشگاه لوازم یدکی 206 و پراید

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه می‌شد.
این خودرو میان ایرانیان با استقبال زیادی رو به رو شده و صاحبان آن ها رو به افزایش هستند. از این رو کارایدک برای ارائه انواع لوازم یدکی 206 پیشگام میباشد.

پراید خودرویی است که تولید آن در کره جنوبی آغاز شد. از سال ۷۲ در ایران توسط شرکت سایپا آغاز شد؛ که در کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می‌شد تولید می‌شده‌است. پراید نخست توسط کمپانی فورد و سپس توسط کمپانی کیا ساخته شده‌است. البته نام خودروی تولیدی پراید نبوده و تفاوت‌های اساسی ای نیز دارند.

این خودرو به دلیل ارزان تر بودن از بقیه خودروهای داخلی مالکان زیادی دارد و شما میتوانید برای خرید لوازم یدکی پراید از ما کمک بگیرید.

تماس با فروشگاه لوازم یدکی 206 و پراید

لوازم یدکی پراید و خودروهای دیگر اعم از تزیینات داخلی و خارجی را از کارایدک بخواهید و کیفیت را با همه وجود حس کنید.

فروشگاه اینترنتی کارایدک فروشگاه اینترنتی انواع لوازم يدكی 206 ، پراید و دیگر خودروها به به شکل اورجینال با گارانتی میباشد. شما میتوانید لوازم اسپرت انواع خودرو ها به همراه انواع لوازم جانبی ارا اينترنتی و در سریعترین زمان ممكن خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر 02136617616 با تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *