اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

موارد قابل رویت در دستگاه دیاگ

موارد قابل رویت در دستگاه دیاگ
Rate this post

موارد قابل رویت در دستگاه دیاگ

اسکنرهای دستگاه دیاگ حرفه ای تفاوت خود را اینجا نشان می دهند. اسکنرها با داشتن پایگاه داده عظیمی که از کدهای خطا و دلایل آنها در اختیار دارند براحتی به یک مکانیک حرفه ای کمک می کنند تا کد خطا را بصورت کامل تجزیه و تحلیل و عیب یابی کند و حتی این اسکنر ها این قابلیت را دارند که بصورت دستی توسط مکانیک سنسور ها خودرو را دستکاری کنند و یا بعضی از کدهای خطا را پاک کنند.

ولی در حالت کلی اکثر دستگاه دیاگ قابلیت تشخیص مشکلات برقی خودرو، سنسور های حیاتی خودرو مانند سنسور اکسیژن، سنسور کاتالیزور، سنسور ABS و اگر خودرو اتومات باشد قابلیت خواندن پارمترهایی مرتبط به گیرباکس خودرو مانند فشار روغن گیرباکس را دارند که برای تشخیص سلامت گیربکس بسیار با اهمیت و حیاتی است.

هر چه خودرو حرفه ای تر و پیچیده تر باشد ( معمولا خودروهای لوکس ) پارامترها، کدهای و وضعیت های بیشتری را می توان با دستگاه دیاگ از آنها استخراج کرد و هر چه خودرو ساده تر و مکانیکی باشد مسلما این پارامترها کمتر و کمتر خواهند بود.

یکی از موارد قابل تشخیص محبوب در دستگاه دیاگ قابلیت تشخیص دستکاری کیلومتر خودرو است که بسیار بسیار کاربردی است که به شدت می تواند مچگیر خوبی برای فروشنده ها و دلالان متخلف و درغگو باشد.

برای خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید از فروشگاه آنلاین قطعات خودرو بصورت اورجینال و بهترین مدل خریداری کنید.

برای خرید کافیست با شماره ی ذکر شده در ارتباط باشید تا با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد انتخاب دستگاه دیاگ دریافت کنید.

برای داشتن یک دستگاه دیاگ اورجینال و با کیفیت میتوانید با فروشگاه کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در زمینه ی فروش قطعات اصلی خودرو فعالیت می کند میتوانید با راه های ارتباطی کارا یدک در ارتباط باشید :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *