اخبار, ایسیو خودرو, ایسیو زیمنس, ایسیو کروز, تعمیر ایسیو, تعمیر کامپیوتر خودرو, دستگاه دیاگ, دیاگ, کامپیوتر خودرو

کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن

کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن
Rate this post

کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن

کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن را می شناسید یا تا به حال به این فکر کرده اید که وجود این سنسورها در کامپیوتر خودرو چه فایده ای دارد و چه کمکی به افراد می کند؟  کامپیوتر خودرو یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و می تواند برای خودروی شما در صورت خرابی مشکلات زیادی را ایجاد کند. پس باید در زمان به وجود آمدن مشکل در کمترین زمان مشکل را برطرف کرد.

اگر کامپیوتر خودرو یا همان ایسیو خودرو شما دچار مشکل شده است بهتر است هر چه سریع تر به فکر تعمیر آن باشد. با تعمیر ایسیو می توان گفت که خودروی شما سرحال تر خواهد بود. پس اگر می خواهید یک خودروی سالم داشته باشید باید به این توجه داشته باشید تعمیر کامیپوتر خودرو را به موقه انجام دهید و برای خود مشکل نسازید. برای هر راننده ای پیش می آید برای یک بار هم که شده به پیش مکانیک کار برود گاهی تعمیر خودرو خیلی زمان نمی برد اما گاهی اوقات باید چند روزی خودرو در تعمیرگاه بماند تا تعمیرکار متوجه مشکلات موجود در خودرو شود.

باید بگوییم که تعمیرکار می تواند به کمک کامپیوتر خودرو مشکلات موجود در خودرو را متوجه شود. گاهی اوقات پیدا کردن مشکلات کار سختی می باشد و نمی توان کاری کرد در این صورت باید بگوییم که کامپیوتر خودرو دچار مشکل شده است و باید برای تعمیر ایسیو مدت زمانی را به تعمیرکار وقت بدهید. تعمیرکار می تواند در کمترین زمان مشکل را برطرف کند اگر به آن اعتماد کنید و بگذارید کارش را به درستی انجام بدهد.

کامپیوتر خودرو و مزیت آن برای خودرو

به نظر شما چه دلایلی باعث شد تا ایسیو کروز تولید شود و درون خودرو قرار بگیرد؟ وقتی محصولی تولید می شود قطعا برای رفع نیاز است اگر که اینطور نبود به هیچ عنوان تولید نمی شد. تولید ایسیو خودرو نیز به دلایل زیادی انجام شد. برای مثال یکی از وظایفی که می توان به کامپیوتر خودرو نسبت داد این است که به کمک سنسورهایی که دارد می تواند کنترل بخش های مختلف خودرو را داشته باشد و دستورات لازم را به دیگر اجزای خودرو را بدهد. ایسیو زیمنس به کمک دستگاه دیاگ می تواند تعمیرکار را متوجه کند تا با مشکلات خودرو آشنا بشود و در کمترین زمان تعمیر خودرو را انجام بدهد.

پس یکی از تجهیزاتی که باید برای کامپیوتر خودرو در نظر گرفت دستگاه دیاگ می باشد. با وجود دستگاه دیاگ تعمیرکار می تواند به راحتی در کمترین زمان مشکلات خودرو را متوجه بشود و آن را حل کنید تا شما زودتر بتوانید خودروی خود را تحوی بگیرید. می توان گفت یکی از مزایای کامپیوتر خودرو این است که مشکلات خودرو را می تواند به کمک دیاگ در کمترین زمان برطرف کند.

مطالب پیشنهادی:

تاثیر ایسیو بر اجزای دیگر خودرو

تعمیر ایسیو یا خرید ایسیو؟

کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن - ایسیو خودرو

انواع سنسورهای ایسیو خودرو

سنسورهای کامپیوتر خودرو شامل چه مواردی می شود؟ امروزه سنسورهای زیادی بر روی خودرو نصب می شود که می تواند کمک زیادی نیز به خودرو کند اما موردی که باید به آن اشاره کرد این است که بعضی از این سنسورها هستند که به کامپیوتر خودرو کمک می کنند که شامل موارد زیر می شوند.

سنسور اکسیژن:

این سنسور بر روی مسیر خروجی دود قرار می گیرد و مهمترین وظیفه ی آن اندازه گیری میزان اکسیژن احتراق نیافته را بر عهده دارد. سنسور اکسیژن ، میزان اکسیژن احتراق نشده را اندازه گیری می کند و برای ایسیو ارسال می کند.

سنسور مپ:

این سنسور که به سنسور فشار نیز معروف می باشد وظیفه ی اندازه گیری میزان فشار ورودی به موتور را بر عهده دارد.

سنسور ضربه:

این سنسور به عنوان سنسور ایمنی نیز معروف می باشد. اگر زمانی به خودرو ضربه ی شدیدی وارد بشود سنسور ضربه آن را احساس می کند و به کامپیوتر خودرو پیام خظر می فرستد.

سنسور دما:

دو نوع سنسور دما در خودروها موجود می باشد. یکی از این سنسورها وظیفه ی اندازه گیری دما آب و وظیفه ی سنسور دیگری مسئول اندازه گیری دمای محیط می باشد. کامپیوتر خودرو وقتی تمام این اطلاعات را در دست داشته باشد می تواند به وضعیت فن ها ، دور موتور را تشخیص دهد.

سنسور موقعیت دریچه گاز:

کامپیوتر خودرو باید از همه ی موارد در خودرو آگاهی کاملی داشته باشد. بر روی دریچه ی گاز خودرو یک سنسور وجود دارد که به آن سنسور موقعیت دریچه گاز می گویند. این سنسور به راحتی درصد باز و بسته بودن درچه گاز را به ایسیو اطلاع می دهد.

سنسور دور موتور:

اگر سنسور دور موتور خراب بشود می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند و باعث شود خودرو شما گاز زیادی بخورد. سنسور دور موتور میزان چرخش میل لنگ را اندازه گیری می کند و به نرم افزار خودرو گزارش می دهد.

در همین رابطه بخوانید:

چه اتفاقاتی بعد از خرابی ایسیو رخ می دهد؟

علائم خرابی کامپیوتر خودرو

کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن - تعمیر ایسیو
تعمیر ایسیو خود را به ما بسپارید!

با کامپیوتر خودرو و سنسورهای آن آشنا شدید برای خرید ایسیو یا تعمیر ایسیو خود می توانید با کارا یدک در ارتباط باشید و تجربه ی خوبی را به دست بیاورید. ما به کمک تعمیرکاران حرفه ای و همچنین استفاده از تجهیزات مناسب تعمیر ایسیو شما را انجام می دهیم. اگر می خواهید که مطمئن شوید تعمیر ایسیو شما به درستی انجام شده است می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. بر روی لینک بزنید و با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *