اخبار, ایسیو خودرو, تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو, دستگاه دیاگ, دیاگ

اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا

اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا
Rate this post

اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا

اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا وقتی احساس میشود که ایسیو خودرو دچار مشکل شده باشد و نمایندگی ها ، تعمیرگاه ها بسته باشند.

وجود دستگاه دیاگ در منزل به شما کمک می کند که بتوانید مشکلات مربوط به ایسیو خودرو و قطعات دیگر را شناسایی کرده و با فردی تعمیرکار که در این زمینه تبحر دارد در میان بگذارید تا او به شما راهی پیشنهاد کند تا بتوانید آن را به شکلی رفع کنید.

معمولاً شما اتومبیل خودتان را بهتر می شناسید و می دانید که باید چه عملکردی از خودش نشان دهد اما وقتی مشکلی پیش می آید وقتی خودرو را روشن می کنید و موجه می شوید که چراغ چک موتور روشن شده و از زیر کاپوت صدای غیر معمولی به گوشتان می رسد اینجاست که وجود دستگاه دیاگ میتواند بسیار مفید واقع شود.

در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم تا بتوانید در این دوران قرنطینه بتوانید مشکل خودرو را خودتان فعلا حل کنید تا بعد به تعمیرگاه یا شخص ماهر در این زمینه مراجعه کنید.

از دلایل دیگر اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا چیست؟

از دلایل دیگر اهمیت وجود دیاگ در منزل این است که شما می توانید با استفاده از نرم افزار دیاگ تست کنید که آیا وسیله نقلیه ی شما از نظر موتوری ، اگزوز ، گیربکس ، احتراق ، مخزن روغن و موارد دیگر مشکل دارد یا خیر.

اگر مشکلی نداشت که چه بهتر نیازی به تعمیر خودرو ندارید و نیازی نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید و اینکه کار عیب یابی خودرو را هم خودتان می توانید انجام دهید.

اگر هم پیچیده به نظر می رسد می توانید با استفاده از نرم افزار دیاگ این کار را انجام دهید چون می تواند کمک بسیار زیادی به افرادی مثل شما که تجربه ای ندارید ، بکند.

البته تعمیرکاران که در این زمینه تخصص دارند این کار را برای شما به صورت تخصصی انجام می دهند اگر فکر می کنید که مشکلی که برای کامپیوتر خودرو یا قطعات دیگر ایجاد شده است بسیار حاد است حتما به تعمیرگاه تخصصی در این زمینه مراجعه کنید.

اگر هم فکر میکنید که خودتان با مشورت با شخص تعمیرکار می توانید تعمیرات مربوطه را انجام دهید پس با یک تماس کافیست مشکل را حل کنید.

مطالب پیشنهادی :

تعویض یا تعمیر کامپیوتر خودرو

تعمیر ایسیو و اطلاعات درباره آن

چند وقت یکبار باید دیاگ زدن را انجام داد؟

دیاگ زدن خودرو زمان خاصی ندارد شما می توانید یک زمان را برای انجام این کار اختصاص دهید به عنوان مثال ماهی دوبار یا هفته ای یک بار بستگی به این دارد که چقدر وقت داشته باشید.

وقتی برای دیاگ زدن خودرو به تعمیرگاه می روید منتظر می مانید که خودرو ایراد بسیار بزرگی که دارد را نشان دهد و اینکه مطمئناً نگران کننده تر از مشکلی که برای خودرو ایجاد شده است می توان گفت که هزینه ای که باید پرداخت کنید بسیار بالاتر خواهد بود.

معمولاً وقتی هم زمان آن می رسد که با استفاده از دستگاه دیاگ مشکل را شناسایی کنیم آن را به تعویق می اندازیم همین موضوع باعث می شود مشکل جدی تر و هزینه ی قابل پرداخت بیشتر از حد تصور باشد.

اما حالا که آموزش های لازم را در زمینه ی استفاده ی ساده از دستگاه دیاگ یاد گرفته اید و می توانید اتومبیلتان را خودتان مرتباً چک کنید که مشکلی برایش پیش نیامده باشد و در صورت نیاز به تعمیر ایسیو و سایر قطعات به تعمیرگاه مراجعه کنید.

بنابراین اهمیت دستگاه دیاگ را در اینجا هم متوجه شدید که می تواند در کاهش هزینه های تعمیر خودرو بسیار موثر باشد و شما می توانید با بررسی های روزانه به راحتی مشکلات خودرو را شناسایی کرده و برای برطرف کردن آن به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

معمولاً از دیاگ اوتل که یکی از برترین مارک های دیاگ محسوب می شود برای تشخیص مشکلات ایسیو خودر استفاده می شود چراکه تشخیص بسیار دقیقی دارد و برای خودروهای ایران و خارجی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین نرم افزار دیاگ ، نرم افزار خودرو به عنوان یک کمک کننده ی بسیار خوب برای افرادی که می خواهند در زمان کرونا خودشان عیب یابی را انجام دهند بسیار عالی خواهد بود. 

اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا - دیاگ
تست عیب یابی با استفاده از دستگاه دیاگ چقدر زمان میبرد؟

برای انجام یک آزمایش عادی با استفاده از دستگاه دیاگ فقط چند دقیقه طول می کشد. هر تست با خواندن کدها توسط تعمیرکار فقط چند دقیقه زمان لازم دارد ولی برطرف کردن آن ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

تعمیرکاران اول از همه دستگاه دیاگ را به ایسیو متصل می کنند و بعد از خواندن کدهای خطایی که دیاگ به آن ها نشان می دهد تشخیص میدهند که مشکل از کجاست و برای تعمیر باید در چه قطعه ای خودرو عملیات انجام دهند.

پس از شناسایی کدهای مشکل ، مکانیک ها سپس کارهای تحقیقاتی را انجام می دهند تا تصویر دقیق تری از عملکرد نادرست و چگونگی بهترین روش رفع آن بسته به کد خطایی که ظاهر شده است ، بدست آورند.

برای بهبود عملکرد وسیله ی نقلیه تان باید آماده باشید که کمی قبل از انجام عملیات تست با استفاده از دستگاه دیاگ منتظر بمانید تا در مورد اینکه چه مواردی پیدا شده و چگونه می توان آنها را حل کرد با تعمیرکار بحث کنید. شما باید انتظار داشته باشید که حداقل یک ساعت را برای هر آزمایش تشخیصی اتومبیل اختصاص دهید و 2-3 ساعت می تواند تخمین مناسبی باشد.

پیشنهاد مطالعه :

تعمیر ایسیو خودرو توسط تعمیرکار ماهر

ابزار مورد نیاز برای تعمیر ایسیو

اهمیت دستگاه دیاگ در زمان کرونا - کارا یدک
دستگاه دیاگ اورجینال را از ما خریداری کنید!

برای تشخیص درست و به شیوه ی مناسب می توانید از دستگاه دیاگ اورجینال استفاده کنید برای خرید دیاگ مناسب حتما از فروشگاهی تهیه کنید که این دستگاه هار ا اروجینال داشته باشد و مطمئن باشد.

فروشگاه کارا یدک به شما دستگاه دیاگ اورجینال را ارائه می دهد تا شما بتوانید در ایام کرونا به راحتی مشکلات خودرو را شناسایی کرده و برای حل آن با متخصصی در ارتباط باشید یا اینکه به تعمیرگاه معتبری مراجعه کنید.

همچنین برای تعمیر ایسیو هم می توانید با ما در ارتباط باشید برای تماس با ما کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا بهترین راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *