اخبار, ایسیو خودرو, تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو, تعمیر کامپیوتر خودرو, کامپیوتر خودرو

تعمیر ایسیو آبخورده

تعمیر ایسیو آبخورده - کارا یدک
Rate this post

تعمیر ایسیو آبخورده از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای خودروی هر کسی پیش بیاید. ولی باید به این فکر کنید که از کدام تعمیرگاه برای دریافت خدمات تعمیر ایسیو خودرو استفاده کنید.

مخصوصا ایسیویی که در این مرحله رسیده است را حتما به تعمیرگاهی ببرید که تخصص و حرفه ی کافی در این زمینه داشته باشد. تعمیر ایسیو از جمله خدماتی است که باید توسط افراد تخصصی انجام شود. در ادامه توضیحاتی در این زمینه در اختیارتان قرار می دهیم پیشنهاد ما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دلیل جلوگیری از خیس شدن ایسیو؟

از آنجایی که ایسیو جزء قطعات اصلی خودرو محسوب می شود و دارای یک برد الکترونیکی است تمام لوازمی که دارای برد الکترونیکی هستند وقتی آب روی آنها بریزد یا مرطوب شوند باعث خرابی برد می شود.

اما سوال اصلی اینجاست که وقتی کامپیوتر خودرو خیس شود چه مشکلی ایجاد می شود؟

شاید این مورد برای شما جالب باشد که آب صد در صد مقطر هیچ مشکلی را برای ایسیو ایجاد نمی کند اما آب غیر مقطر بدلیل ناخالصی هایی که دارد در خراب شدن کامپیوتر خودرو نقش اصلی دارد.

در نهایت این ناخالصی ها و یون هایی که در آب وجود دارد در کنار هم موجب رسانای الکترونیکی را می دهند و این مورد موجب می شود یک اتصالی کوتاهی پیش بیاید عملکرد ایسیو خودرو هم مختل شود.

به این نتیجه میرسیم که نباید به هیچوجه اجازه دهیم ایسیو خودرو خیس شود حتی یک قطره هم باعث مختل شدن کارکرد این قطعه ی مهم می شود.

مطالب پیشنهادی :

نحوه نصب و تعمیر ایسیو

علل خرابی ایسیو خودرو

مواردی که سبب آب خوردگی ایسیو خودرو می شود چیست؟

از جمله موارد بسیار مهم آب خوردگی ایسیو موتورشویی است. موتورشویی مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه دارد علاوه بر اینکه برای کامپیوتر خودرو مشکلی ایجاد می شود ممکن است بعضی وقتها شاهد این باشید عملکرد سنسورها در اثر فشار آب از کار می افتند.

ممکن است در چند روز اول متوجه اشکال های بوجود آمده نشوید اما این مشکلات در روز دوم و سوم خودشان را نشان می دهند. در برخی از موارد هم دیده می شود که بعد از یک هفته موتورشویی در عملکرد خودرو و کامپیوتر آن اختلال ایجاد می شود.

علاوه بر موتورشویی عدم آب بندی مناسب و جایگاه نامناسب ایسیو باعث می شود که ایسیو مرطوب شود همین امر باعث ایجاد مشکل در آن خواهد شد.

ولی این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر ایسیو خودرو آب بخورد حتما باید نسبت به تعمیر کامپیوتر خودرو اقدام کنید چراکه ممکن است یک اشکال بزرگتر از قبل شود.

تعمیر ایسیو آبخورده

چه مشکلاتی بعد از آب خوردگی کامپیوتر خودرو ایجاد می شود؟

از جمله مشکلاتی که بعد از آبخوردگی کامپیوتر خودرو پیش می آید اختلال در کارکرد آن است و در برخی از مواقع عملگر های خودرو مانند عدم گاز خوردن ، عدم کارکرد استپر ، از کار افتادن انژکتورها و .. می شود.

از جمله موارد دیگر جهت از کار افتادن سنسورهای مرتبط با ایسیو مثل سنسور اکسیژن و … جهت رطوبت ایسیو می شود.

اما در بدترین حالت که ممکن است در اکثر اوقات اتفاق بیفتد عدم روشن شدن خودرو است پس این را در نظر بگیرید در صورت وجود این موضوع حتما نسبت به تعمیر ایسیو اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :

بهترین تعمیرگاه تهران برای تعمیر ایسیو

تجهیزات لازم برای تعمیر ایسیو

نحوه ی تعمیر کامپیوتر خودرو بعد از آبخوردگی

پیچیدگی تعمیر کامپیوتر خودرو بعد از وقوع این اتفاق یکی از پیچیده ترین مشکلات و تعمیرات محسوب می شود در ضمن تعمیرات نیاز به دقت بیشتر و تجربه ی فراوانی دارد.

ایسیو آب خورده همانند یک فرش پوسیده است در ضمن ممکن است در صورت تعمیر غیر اصولی و غیر تخصصی نه تنها ایسیو به شکل صحیح تعمیر نمی شود بلکه منجر به بدتر شدن مشکل آن خواهد شد در نهایت هم باید برای تعویض آن دست به کار شوید.

اگر می خواهید این مشکل برای شما پیش نیاید بهتر است از آب خوردگی ایسیو جلوگیری کنید تا هیچ ایرادی پیش نیاید. در غیر اینصورت با وجود اشکالی که برای ایسیو خودرو پیش آمد باید آن را به شخصی متخصص بسپارید.

البته اگر مشکلی به غیر از این مورد بود با استفاده از دستگاه دیاگ به راحتی می توان مشکل را شناسایی و برای برطرف کردن آن اقدام نمود.

تعمیر ایسیو آبخورده - تعمیر کامپیوتر خودرو

تعمیر ایسیو آب خورده را به افراد متخصص بسپارید!

اگر ایسیو آبخوردگی دارد بهتر است برای اینکه رفع این مشکل از تعمیرگاه یا افراد متخصصی کمک بگیرید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

با انتخاب افراد یا تعمیرگاهی که در این زمینه تخصصی ندارند برای خودتان هزینه ی گزافی تراشیده اید و باید خودتان را باید برای خرید یک ایسیو خودرو جدید آماده کنید.

بسیاری از فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو هستند ممکن است ایسیو مناسب را برای فروش به شما ارائه ندهند در این صورت با انتخاب یک فروشگاه معتبر این مشکل را حل شده بدانید.

فروشگاه کارا یدک هم در زمینه تعمیرات و هم در زمینه فروش ایسیو خودروهای مختلف به شما این اطمینان را می دهد که کامپیوتر خودرو با کیفیت را خواهید داشت همچنین نیروهای متخصص ما خدمات را با تجربه ای که دارند به شما ارائه می دهند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *