اخبار, ایسیو زیمنس, ایسیو کروز

ایسیو خودرو چه وظیفه ای دارد؟

ایسیو خودرو چه وظیفه ای دارد؟
Rate this post

ایسیو خودرو چه وظیفه ای دارد؟

ایسیو خودرو چه وظیفه ای دارد؟ ،  اساسا ایسیو کروز، تزریق سوخت را کنترل می کند و در موتورهای بنزینی زمانبندی شروع جرقه را برای مشتعل کردن ‏سوخت انجام می دهد.

ایسیو کروز موقعیت داخلی موتور را با استفاده از سنسور موقعیت میل لنگ تعریف می کند به ‏طوری که انژکتور و سیستم احتراق دقیقا در زمانی درست فعال شوند.

یک موتور احتراق داخلی اساسا یک پمپ هوای بزرگ است که با استفاده از سوخت به خود قدرت می بخشد.

هنگامی که ‏هوا به درون مکیده می شود، سوخت کافی برای تولید قدرت باید فراهم شود تا عملکرد موتور حفظ شود، در حالی که ‏باقی ماندن مقداری کافی سوخت برای به حرکت درآوردن مجدد خودرو (به طور مثال زمانی که خودرو خاموش است) و ‏یا می خواهیم دوباره آن را روشن کنیم ضروری است.

به طور کلی کنترل وضعیت سوخت و نمایش آن را انجام داده و با استفاده از اطلاعات آن می توان نسبت به بهبود مصرف سوخت خودرو اقدام نمود.

شاید بتوان گفت که اصلی ترین وظیفه ECU خودرو تنظیم نمودن درجه و زمان پاشش سوخت در انژکتور باشد.

حالا به این که ایسیو زیمنس اصل از کجا بخریم؟ را دریافتیم که باید از یک فروشگاهی خریداری کنیم که قطعات خودرو را به صورت اورجینال و به دور از چینی بودن و یا فیک بودن به فروش می رساند.

اگر در گردش خرید ایسیو رفته باشید میبینید که ایسیو های فرعی و چینی در بازار پر است  و با قیمت بسیار بالایی به شما میفروشند تا یک پولی به جیب بزند اما شما باید آنقدر تجربه داشته باشید تا بتوانید یک ایسیو فرعی از اصلی را تشخیص دهید.

کارا یدک بهترین مرکز فروشگاه تخصصی آنلاین است که قطعات را به صورت اورجینال و اصل به فروش می رساند.

راه های ارتباطی شما با کارا یدک :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *