اخبار, تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو, تعمیر کامپیوتر خودرو

آسان شدن طراحی خودرو با ایسیو

آسان شدن طراحی خودرو با ایسیو
Rate this post

آسان شدن طراحی خودرو با ایسیو

آسان شدن طراحی خودرو با ایسیو ، یجاد استانداردهای ارتباطی در ایسیو خودروها، طراحی و تولید را آسانتر کرده است که می‌توان بهترین نمونه‌های این مورد را در پنل‌های دیجیتال فرمان، سرعت سنج، کیلومترشمار و … مشاهده کرد.

پنل پشت فرمان، اطلاعات متنوع از بخش‌های مختلف خودرو دریافت می‌کند و به‌صورت عدد، نمودار یا شکل دیجیتالی به‌نمایش می‌گذارد.

بیشتر این اطلاعات، پیش از نمایش در پنل فرمان در ماژول‌های دیگر استفاده شده‌اند؛ در واقع ایسیو از حرارت آب رادیاتور و سرعت کارکرد پیشرانه کاملاً اگاه است، واحد کنترل انتقال قدرت (TCU) سرعت کنترل خودرو را بررسی می‌کند و ماژول کنترل سیستم ترمز هم وجود مشکل در ABS را تشخیص می‌دهد.

تمام ماژول‌های بخش‌های مختلف خودرو، داده‌ها را به گذرگاه ارتباطات (Communications Bus) ارسال می‌کنند.

در هر ثانیه،‌ کامپیوتر خودرو چند مجموعه اطلاعات شامل سربرگ (Header) و داده (Data) مخابره می‌کند؛ سربرگ یک عدد است که مجموعه اطلاعات را در قالب سرعت یا حرارت خواندن مشخص می‌کند و داده یک عدد مطابق سرعت یا حرارت سربرگ است.

در پنل پشت فرمان یک ماژول قرار دارد که به‌دنبال دریافت اطلاعات لازم، عقربه‌ها یا نشان‌گرهای خود را تغییر می‌دهد و راننده هر لحظه اطلاعات جدیدی از سرعت، حرارت و دیگر بخش‌های خودرو دریافت می‌کند.

کارا یدک در زمینه ی تعمیر کامپیوتر خودرو حرفه ای است و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند همچنین میتوانید ایسیو به صورت اورجینال با مدل معروف از کارا یدک خریداری کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *