اخبار, کامپیوتر سمند

فروش ایسیو سمند

فروش ایسیو سمند
Rate this post

فروش ایسیو سمند در کارایدک

کامپیوتر ماشین یا همان ECU (Electronic Control Unit) که معنای آن واحد کنترل الکترونیک می باشد وظیفه کنترل خودرو های انژکتوری را دارد، و فقط در خودروهای انژکتوری موجود می باشد.

یکی از اصلی ترین بخش های خودرو های سمند ECU خودرو است که درست به مانند مغز انسان وظیفه کنترل و تصمیم گیری را بر عهده دارد و هماهنگی بین اجزای خودرو را مشخص می کند. ECU سمند به عنوان یک کامپیوتر کوچک با پیدایش خودرو های انژکتوری دررون خودروها کا گذاشته شد. این قطعه که به کامپیوتر سمند معروف است با استفاده از سنسور هایی که در نقاط مختلف خودرو کار گذاشته شده اند گزارش کاملی از عملکرد خودرو را بدست می آورد و وضعیت فنی خودرو را می سنجد. اهمیت ECU سمند آنقدر مهم است که اگر در آن اختلالی رخ دهد خودرو از کار می افتد و قادر به حرکت نخواهد بود.

این قطعه مانند بسیاری از قطعات دیگر در صنعت اتومبیل‌سازی، در طول زمان دچار تغییرات فراوانی شده است. در خودرو‌های امروزی به دلیل وجود رادار‌ها و آپشن‌های متعدد، خودروسازان به ناچار از دو ECU برای تنظیم و هماهنگی میان عناصر خودرو استفاده می‌کنند

تماس با فروشگاه ایسیو سمند

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی و انواع کامپیوتر خودروها به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی آماده همکاری با شما عزیزان است. لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كمترین زمان ممكن خریداری كنید. برای ثبت درخواست تعمیر ECU سمند و اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *