اخبار, ایسیو پژو 405, کامپیوتر پژو 405

قیمت کامپیوتر پژو 405

قیمت کامپیوتر پژو 405
Rate this post

قیمت کامپیوتر پژو 405

قیمت کامپیوتر پژو 405 ، به نوع و مدل آن بستگی دارد که کارا یدک بر اساس مدل های ایسیو پژو 405 قیمت ها را به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای اطلاع از قیمت کامپیوتر پژو 405 میتوانید با مشاوران فروش کارا یدک در ارتباط باشید تا از قیمت های روز بازار اطلاع پیدا کنید.

انواع مدل های ایسیو پژو 405 :

ایسیو مگنتی مارلی از شرکت ایتالیایی هست که درایران درسال ۸۱ بر روی تعداد اندکی پژو پارس نصب گردید(در حدود ۵۰ دستگاه )

ایسیو SL96 که از کارخانه ساژم فرانسه می باشد و از سال ۸۲ تا ۸۳ بر روی ماشینهای ایران خودروپیکان ، آردی ، ۴۰۵ ، سمند بجز ۲۰۶ نصب گردیده بود.

نوع دیگر ایسیوهای استفاده شده در خودروها ایسیو زیمنس SEMENS میباشد که کشورهایی مثل آلمان ،کره و بالاخره چین تولید کننده آن می باشند که بطور خلاصه برروی خودروهای داخلی زیر نصب گردیده اند

SEMENS CI6

SEMENS CI7

SEMENS

و در نهایت از پرکاربرد ترین ایسیو در اکثر خودروهای دنیا ایسیو بوشBOSCH می باشد که خودروهایی همچون بنز بی ام دبلیو آئودی و دیگر خودروها از آن استفاده می کنند.

برای خرید ایسیو پژو 405 با قیمتی مناسب و ارزان میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید ، همچنین میتوانید جهت تعمیر ایسیو انواع خودرو ها به کارا یدک مراجعه کنید .

کارا یدک در زمینه ی فروش انواع قطعات خودرو فعالیت می کند که میتوانید با در ارتباط بودن با آن ها قطعات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *