تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو, تعمیر کامپیوتر خودرو

تعمیر ایسیو خودرو در کارایدک

تعمیر ایسیو خودرو در کارایدک
Rate this post

تعمیر ایسیو خودرو در کارایدک

در زیر کاپوت خودروهای امروزی، موتور پیچیده ای قرار دارد که با شکل اولیه موتورهای هنری فورد (Henry Ford) تفاوت بسیاری دارد. برای کنترل آلایندگی و آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و افزایش کارایی موتور لازم بود تا کامپیوتری برای ماشین ساخته شود و موارد مختلفی را محاسبه کند. این کامپیوترECU نام دارد و مخفف Engine Control Unit یا واحد کنترل موتور است که نوعی از Electronic Control Unit یا واحدهای کنترل الکترونیک است. ECU از قطعاتی مانند چیپست ها، ریزپردازنده ها و.. به وجود آماده است و محاسبات فراوانی را انجام میدهد. در نهایت تصمیم گیری برای زمان جرقه زدن شمع، مقدار سوخت ورودی، کنترل دریچه هوا و سایر امور مشابه بر عهده این قطعه است تا عملکرد مطلوب موتور تضمین شود.

کارایدک همراه شماست تا تعمیرات تخصصی ایسیو را ارائه دهد

به طور کلی یک ECU در خودرو قادر است وظایفی همچون نظارت بر کارکرد کلی موتور، نمایش اطلاعات کارکرد موتور به راننده، نمایش میزان مصرف سوخت، نمایش میزان باد لاستیک، نمایش باز و بسته بودن درب‌ ها، نمایش هشدار های مربوطه، تنظیم مصرف سوخت، تنظیم درجه پاشش سوخت در انژکتور خودرو، تنظیم میزان آلایندگی، شناسایی وضعیت‌ های بحرانی خودرو، محاسبه کارکرد خودرو با استفاده از داده‌ های خروجی و غیره انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی و انواع کامپیوتر خودروها به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی آماده همکاری با شما عزیزان است. برای ثبت درخواست تعمیر کامپیوتر خودرو و همچنین اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

مطلب مرتبط:
تعمیرات ecu خودرو
خرید اینترنتی کامپیوتر 206

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *