اخبار, اخبار خودرویی, تعمیر ایسیو, تعمیر ایسیو خودرو, تعمیر کامپیوتر خودرو

تعمیر انواع کامپیوتر خودرو

تعمیر انواع کامپیوتر خودرو
Rate this post

تعمیر انواع کامیپوتر خودرو

در این مقاله درباره ی تعمیر انواع کامپیوتر خودرو بخوانید و با آن آشنا شوید. مهمترین بخش هر ماشین ، کامپیوتر خودرو آن می باشد در واقع باید بگوییم وقتی خودرویی از کامپیوتر خودرو بهره مند نباشد به هیچ عنوان ماشین حرکت نخواهد کرد. صنعت خودروسازی بزرگترین صنعت به حساب می آید که نباید این را فراموش کرد که صنعت خودروسازی روز به روز پیشرفت بیشتری را حاصل می کند.

امروزه بیشتر ماشین هایی که تولید می شود دارای سیستم کامپیوتری هستند به همین علت پیدا کردن راه حل مشکلات ماشین راحت تر از قبل شده است. تعمیر کامپیوتر خودرو یک کار کاملا حرفه ای می باشد و هر کسی نمی تواند آن را تعمیر کند مگر این که آموزش کامل برای تعمیر کامپیوتر خودرو را دیده باشد. در ادامه درباره تعمیر انواع کامپیوتر خودرو بیشتر توضیح خواهیم داد پس همراه ما باشید.

تعمیر ایسیو زیمنس

ایسیو یا همان کامپیوتر خودرو دارای انواع مختلفی می باشند یکی از انواع آن که می توان نام برد ایسیو زیمنس می باشد. ایسیو زیمنس پرکاربردترین ایسیو در میان ایسیوهای دیگر می باشد و این ایسیو بیشتر در خودروهای ایرانی استفاده می شود. خود ایسیو زیمنس دارای انواع مختلفی می باشد که شامل زیمنس معمولی ، زیمنس کونتیننتال ، زیمنس بایفیول و زیمنس CIM می باشد.

ایسیو های زیمنس نیاز به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دارند. اگر کامپیوتر خودرو شما به هر عنوانی آسیب دیده باشد به کمک فلش و دانلود ایسیو می توانید مشکل را برطرف کنید. پس از آن که متوجه شدید کدام قسمت ایسیو زیمنس آسیب دیده است می توانید به کمک نقشه و مدارها نسبت به فه ایراد ایسیو اقدام کنید.

تعمیر انواع کامپیوتر خودرو - ایسیو

تعمیر کامپیوتر خودرو زانتیا

با توجه به این که خودروی زانتیا در مدل های گوناگونی تولید می شود در نتیجه هر کدام از مدل های آن ها نیز دارای کامپیوتر خودرو متفاوت هستند. برای خودروی زانتیا تو نوع ایسیو در نظر گرفته شده است که هر دوی آن ها ساخت بوش می باشد. از مشکلات نرم افزاری که برای این نوع ایسیو می تواند پیش بیاید پریدن کد سوئیچ می باشد.

آیسی فلش استفاده شده بر روی این خودروی زانتیا یک بار مصرف می باشد و حتما باید آیسی فلش تعویض گردد. اما عمده مشکلات کامیپوتر خودرو رانتیا سخت افزاری می باشد به همین علت شما نیاز به تعمیر کامپیوتر خودرو دارید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید.

تعمیر انواع کامپیوتر خودرو - تعمیر ایسیو
تعمیر کامپیوتر خودرو پژو 405

همانطور که می دانید یکی از محبوبت ترین خودروهای ایرانی پژو 405 می باشد. تعمیر ایسیو پژو 405 شامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می شود. در بخش تعمیرات سخت افزاری ابتدا ایسیو بر روی تستر ایسیو مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از آن مشکل ایسیو حل می شود. برای تعمیر ایسیو می توان به مسیرها و نقشه هایی که بر روی برد الکترونیکی وجود دارد نگاه کرد و مشکل را برطرف کرد.

اما مشکلات سخت افزاری از کجا پدید می آید؟ می تواند مشکلاتی از قبیل سیم کشی غیراستاندارد ، جوشکاری بر روی ماشین و یا اشتباه تعمیرکاران باعث خراب شدن ایسیو بشود.

تعمیر کامپیوتر خودرو 206

خودرو 206 یکی از محبوبت ترین خودروها از نظر ظاهری می باشد اما بلاخره هر خودرویی یک زمانی نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. مشکلات شایعی برای خرابی ایسیو وجود دارد که به مواردی مانند خاموش شدن خودرو به ناگهان ، نداشتن چراغ چک ، کار نکردن پمپ بنزین ، کار نکردن سنسور اکسیژن ، گاز نخوردن و یا کپ کردن و… اشاره کرد.

اول از هر چیز تعمیرکاران ما برای تعمیر ایسیو مشکل را پیدا می کنند به همین علت در مرحله اول به ارزیابی می پردازند و بعد از مرحله اول شروع به تست و بررسی ایسیو بر روی خودرو می کنند.

تعمیر انواع کامپیوتر خودرو - کارا یدک

تعمیر کامپیوتر خودرو پراید

خودروی پراید یکی از انواع خودروهایی به حساب می آید که مدل های مختلفی از آن در بازار موجود می باشد و باید این نکته را نیز اضافه کرد که از کامپیوتر خودرو متفاوتی برای مدل های پراید در نظر گرفته شده است. از مشکلات ایسیو پراید باخبر هستید تصمیمی برای تعمیر ایسیو خودروی خود دارید؟

مشکلاتی که برای ایسیو پراید امکان دارد پیش بیاید می تواند شامل بی جهت گاز خودرن ، عدم ارتباط با دستگاه دیاگ ، نداشتن چراغ چک ، روشن نشدن خودرو و… باشد. تمام مواردی که بالا به اشاره کرده ایم نیاز به تعمیر اساسی دارند اما برای تعمیر آن نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید تا مشکل را برطرف کنید.

تعمیر کامپیوتر خودرو خود را به کارا یدک بسپارید!

اگر کامپیوتر خودروی شما نیاز به تعمیر دارد از این بابت هیچ نگرانی به خود راه ندهید می توانید با فروشگاه قطعات خودرو کارا یدک تماس بگیرید. کارا یدک علاوه بر فروش قطعات خودرو تعمیر کامپیوتر خودرو را نیز انجام می دهد. برای تعمیر کامپیوتر خود با ما در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت تعمیر کامپیوتر خودرو بر روی دکمه زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *