اخبار, اخبار خودرویی, ایسیو پژو 206, ایسیو پژو 405, ایسیو خودرو, کامپیوتر 206, کامپیوتر پژو 206, کامپیوتر پژو 405, کامپیوتر سمند

کارایی ایسیو پژو 405 چیست؟

کارایی ایسیو پژو 405 و خرید ایسیو
Rate this post

کارایی ایسیو پژو 405

از کارایی ایسیو پژو 405 اطلاعی دارید ؟ اصلا میدانید که وجود ایسیو خودرو چقدر مهم است ؟ از مزیت های وجود ایسیو پژو 405 آگاهی دارید ؟

اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید با ما در این مقاله همراه باشید .

6 مورد از کارایی ایسیو پژو 405

  1. نظارت کامل بر کارکرد خودرو و نمایش آن برای راننده مثل نمایش میزان مصرف سوخت ، نمایش میزان باد لاستیک ، نمایش موقعیت باز و بسته بودن درب ها و تمامی هشدارهایی که راننده باید از آن مطلع شود.
  2. تنظیم کارکرد خودرو به وسیله بهینه سازی مداوم ، تنظیم سوخت خودرو ، جهت کاهش میزان تولید آلاینده ها
  3. کنترل کارکرد خودرو از طریق محاسبه کمیات خروجی بر  پایه داده های ورودی ، مثل کنترل ترمز به وسیله سیستم ضد قفل ترمز در بیشتر واحد های الکترونیکی سه کارکرد نظارت ، تنظیم و کنترل همزمان را برعهده دارد.
  4. میزان تزریق سوخت ، افزایش جریان هوا ، افزایش دمای موتور در زمانی که هوا سرد باشد ، بهبود عملکرد موتور
  5. کنترل دور موتور ماشین توسط سنسور های ایسیو پژو 405 تنظیم می شود.
  6. ایسیو پژو 405 خطاهای موجود در خودرو را شناسایی می کند و در حافظه ی خود به ثبت می رساند.در صورت بروز مشکل جدی چراغ چک پشت آمپر را روشن می کند تا راننده اطلاع پیدا کند. در این صورت با اتصال دستگاه دیاگ به ایسیو خودرو میتوان خطاها را شناسایی و آن ها را رفع کرد.
کارایی ایسیو پژو 405

محل قرار گیری ایسیو پژو 405 

محل نصب ایسیو بستگی به شرکت سازنده ی آن دارد و مکان مشخصی در همه ی ماشین ها وجود ندارد. به طور مثال میتواند داخل اتاق و زیر داشبور باشد یا زیر کاپوت در کنار موتور ( مثل ایسیو پژو 405 ، ایسیو پژو 206 و …) قرار گرفته باشد. برای اینکه از محل قرار گیری ایسیو خودروی خود آگاهی پیدا کنید کافیست دفترچه ماشین را مطالعه نمایید.

مطالب پیشنهادی : 

بهترین دستگاه دیاگ را میشناسید ؟

سنسورهای مرتبط به ایسیو خودرو

بهترین دستگاه را انتخاب کنید

مواردی که برای حفاظت از ایسیو پژو 405 باید انجام دهید 

ایسیو خودرو قطعه ای الکترونیکی است و به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود و حتی ممکن است بسوزد.

برای جلوگیری از خراب شدن ایسیو پژو 405 باید طرز نگهداری آن را بلد باشید. به عنوان مثال بهتر است زمانی که خودرو روشن است کابل باتری آن را جدا نکنید ، از ریختن آب روی ایسیو خودرو جلوگیری کنید . اگر هم یک مشکل کوچک برای کامپیوتر پژو 405 پیش آمد بهتر است برای تعمیر آن اقدام نمایید تا آن مشکل کوچک به مشکل بزرگتری تبدیل نشود.

توجه نمایید در صورتی که ایسیو پژو 405 را باز کردید به پین ها آن به هیچ وجه دست نزنید ، چراکه الکتریسیته ی ساکن آن میتوانید به آن آسیب جدی وارد کند. در نهایت بهتر است در صورت خرابی به متخصصین تعمیر ایسیو خودرو مراجعه نمایید.

7 سنسور موجود در ایسیو پژو 405 

👈سنسور دور یا RPM
👈سنسور فشار داخل مانیفولد یا MAP
👈سنسور موقعیت دریچه گاز یا TPS
👈سنسور دمای آب یا CTS
👈سنسور دمای هوا IAT
👈سنسور اکسیژن یا لامبدا
👈سنسور ضربه

این سنسور ها هر کدام اطلاعاتی را به ایسیو پژو 405 مخابره می کنند که کامپیوتر با استفاده از آنها شرایط کنونی خودرو را درک کرده و سپس با استفاده از این اطلاعات بخش های مختلف خودرو را کنترل خواهد نمود.

در ایسیو پژو 206 ، ایسیو سمند و ایسیو سایر خودروها 7 سنسوری که در بالا ذکر شد وجود دارد و همان عملکرد را از خود نشان می دهند.

مطالب پر بازدید : 

چگونگی فهمیدن مارک کامپیوتر خودرو 

کامپیوتر خودروهای انژکتوری

زمان برنامه ریزی کامپیوتر پژو 206

همه چیز درباره ی ایسیو خودرو

کارایی ایسیو پژو 405 چیست؟

روش تجدید حافظه ایسیو پژو 405

با توجه به اینکه در شرکت های مختلف روش‌ها و متدهای مختلفی برای تولید ایسیو خودرو وجود دارد و نیز نظر به استفاده خودرو در کشورها و مناطق مختلف با شرایط اقلیمی متفاوت، در کامپیوتر خودرو نوعی قابلیت سازگاری و یکسان‌سازی وجود دارد که این توانایی بر مبنای چهار عنصر پایه‌گذاری می‌شود: سنسور اکسیژن، سنسور موقعیت دریچه گاز، سنسور ضربه (ناک) و سنسور استپر موتور.

برای مثال برای تجدید حافظه ایسیو پژو 405 پیشنهاد می شود که: “خودرو را روشن کنید، سوئیچ را به مدت حداقل ۱۰ ثانیه ببندید. سوئیچ را به مدت حداقل ۱۰ ثانیه باز کنید. خودرو را روشن کنید و به مدت حداقل ۱۰ ثانیه گاز ندهید. دنده ها را یک به یک معرفی کنید.”

این کار را هم میتوانید برای تجدید حافظه موقت ایسیو پژو 206 انجام دهید . اگر هم با انجام این کار نتوانستید تجدید حافظه موقت ایسیو پژو 405 را انجام دهید میتوانید به ما مراجعه کنید تا بهترین روش را برای تجدید حافظه موقت ایسیو خودرو ی شما انجام دهیم.

کارایی ایسیو پژو 405-کارا یدک

سفارش کامپیوتر خودرو با کیفیت 

اگر در نظر دارید که کامپیوتر پژو 405 را به صورت اورجینال و با کیفیت سفارش دهید و دیگر از هزینه های اضافی خسته شده اید میتوانید با کارا یدک در ارتباط باشید.

کارا یدک در زمینه ی تعمیر ایسیو انواع پژو از جمله  ایسیو سمند ، ایسیو پژو 206 فعالیت می کند که میتوانید با ما در زمینه ی تعمیر ایسیو خودروی در مدل های مختلف در ارتباط باشید.

کامپیوتر خودرو را باید به صورت اورجینال و با کیفیت بالا تهیه کنید تا مشکلات جانی و مالی برای شما پیش نیاید و خودروی شما آسیبی نبیند.

برای در ارتباط بودن با کارشناسان کارا یدک در زمینه ی خرید ایسیو خودرو و تعمیر کامیپوتر خودرو در مدل های مختلف میتوانید با ما در ارتباط باشید.

Related Posts

1 thoughts on “کارایی ایسیو پژو 405 چیست؟

  1. yaser گفت:

    خیلی کارمو راه انداخت دمتون گرم حالا برا ریست چجورب ب٥همیم راست میگه تعمیر کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *