اخبار, ایسیو پژو 405, کامپیوتر پژو 405

خرید اینترنتی کامپیوتر پژو 405

خرید اینترنتی کامپیوتر پژو 405
Rate this post

خرید اینترنتی کامپیوتر پژو 405

یکی از اصلی ترین بخش های خودرو های پژو کامپیوتر خودرو است که درست به مانند مغز انسان وظیفه کنترل و تصمیم گیری را بر عهده دارد و هماهنگی بین اجزای خودرو را مشخص می کند.

کامیپوتر پژو 405 به عنوان یک کامپیوتر کوچک با پیدایش خودرو های انژکتوری دررون خودروها کا گذاشته شد. این قطعه که به کامیپوتر پژو 405 معروف است با استفاده از سنسور هایی که در نقاط مختلف خودرو کار گذاشته شده اند گزارش کاملی از عملکرد خودرو را بدست می آورد و وضعیت فنی خودرو را می سنجد. اهمیت کامیپوتر پژو 405 آنقدر مهم است که اگر در آن اختلالی رخ دهد خودرو از کار می افتد و قادر به حرکت نخواهد بود.

این قطعه یک میکرو کامپیوتر کوچک است که می تواند به کمک اطلاعاتی که به صورت زنده و همزمان از سنسور های وابسته می گیرد با تعیین شرایط لحظه ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان برهای نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق، زمان و مدت پاشش سوخت، زمان جرقه و فراهم سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندر ها تامین کند.

مطالب مرتبط  : ایسیو خودرو چیست ، تعمیر ایسیو خودرو های سواری

خرید اینترنتی کامپیوتر پژو 405 به شما کمک می کند که شما دیگر احتیاج به مراجعه مغازه ها و سر درگمی در خرید یک ایسیو نداشته باشید.

کارا یدک در زمینه فروش آنلاین قطعات خودروهای مختلف ایرانی ، کره ای ، چینی ، اروپایی و تعمیرات قطعات به صورت حرفه ای عمل می کند.

برای خرید اینترنتی و کاملا مطمئن از کیفیت و اورجینال بودن آن میتوانید به کارا یدک مراجعه کنید و همچنین برای اطلاع از قیمت کافیست با مشاوران واحد فروش کارا یدک تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *