اخبار, ایسیو زیمنس, ایسیو کروز

درباره ی ایسیو زیمنس بدانید!

درباره ی ایسیو زیمنس
Rate this post

درباره ی ایسیو زیمنس بیشتر بدانید!

در این مقاله درباره ی ایسیو زیمنس اطلاعات بیشتری بدست میاورید تا راحت تر برای خرید ایسیو تصمیم بگیرید. همانطور که میدانید دو مارک معروف برای ایسیو وجود دارد که شامل ایسیو زیمنس و ایسیو کروز می شود.

برای همین اطلاعاتی در زمینه ی ایسیو زیمنس در اختیارتان قرار میدهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه مدل ایسیویی برای خودرویتان خریداری کنید.

برای خرید ایسیو حتما دقت کنید تا بعدا دچار مشکل های مالی و جانی نشوید اگر هم نیاز به تعمیر داشت حتما برای تعمیر کامپیوتر خودرو با ما تماس بگیرید.

ساختار ایسیو زیمنس :

ایسیو زیمنس دارای یک آی سی فلش بوده و فاقد آی سی EEPROM میباشد و در صورتی که کارکرد ایسیو دچار مشکل گردد میتوان آی سی فلش را برنامه ریزی کرده و مشکل را حل کرد .

آی سی های فلش معمولا 44 پایه هستند که در طرفین آی سی قرار گرفته اند . بر روی پایه شماره یک آی سی یک نقطه قرار گرفته است . توجه شود که ظرفیت آی سی فلش 44 پایه بسیار زیادتر از آی سی EEPROM هشت پایه است .

محل قرار گیری آی سی فلش بر روی ایسیو زیمنس در دو طرف برد ایسیو است یعنی در یکسری از ایسیو ها آی سی فلش بر روی برد و در یکسری دیگر پشت برد قرار دارد .

در ایسیو زیمنس و سایر ایسیو ها ممکن است مشکلات زیر رخ دهد!

در اکثر ایسیو ها از جمله ایسیو زیمنس و ایسیو کروز ممکن است مشکلات زیر رخ دهد :

1 – بالا رفتن دو موتور در حدود 1200 الی 1500 بدون داشتن خطا در ایسیو

2 – از کار افتادن سنسور اکسیژن

3 – روشن شدن چراغ چک ناشی از خراب شدن سنسور دور موتور

به این نکته توجه کنید : 

بالا رفتن دور موتور همیشه مربوط به ایسیو نمیباشد قبل از بررسی ایسیو با استفاده از دستگاه دیاگ چک کنید که زاویه دریچه گاز بر روی صفر درصد باشد .

در صورتی که عددی غیر از صفر باشد باعث گاز خوردن خودرو می شود که ناشی از خرابی سنسور دریچه گاز و یا بستن نا صحیح پتانسیومتر می باشد و ربطی به ایسیو موتور ندارد .

در خودروهای دوگانه سوز روشن شدن چراغ چک ناشی از عیب سنسور دور موتور مربوط به ایسیو گاز میباشد و ربطی به ایسیو موتور ندارد.

در صورت هر گونه خرابی و مشکل در ایسیو خودرو می توانید برای تعمیر کامپیوتر خودرو در هر مدلی با کارا یدک در ارتباط باشید تا با تخصص کامل تعمیر را برای شما انجام دهیم.

چرا از ایسیو زیمنس در انواع خودروها استفاده می شود؟

همانطور که میدانید کامپیوتر خودرو برای هدایت و کنترل خودرو های انژکتوری مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه این قطعه پیشرفته تر شده است و در تمام قسمت های خودرو وجود دارد و تمام اطلاعاتی که از نقاط مختلف خودرو دریافت می کند بررسی و کنترل می نماید.

سنسورهای مختلفی که در نواحی مختلف خودرو قرار داد شامل :

سنسور فشار هوا ، سنسور دما ، سنسور دمای آب و .. که وظیفه ی ارسال اطلاعات به ایسیو خودرو را دارند و اگر یکی از این سنسور های ایراد پیدا کند موجب ایجاد خرابی های شدید در ماشین می شود.

بنابراین با مشاهده ی خرابی در هر یک از سنسور ها حتما برای تعمیر کامپیوتر خودرو در همان لحظه اقدام کنید تا هزینه ی تعمیر آن بالاتر نرود.

ایسیو زیمنس به دلیل اینکه با هر خودرویی سازگاری دارد در خودروهای ایران خودرو و سایپا مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عملکرد بسیار عالی و قیمت مناسبی دارد.

ایسیو زیمنس برای اکثر تولید کننده ی خودرو های از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است و برای هر نوع خودروی قابل استفاده است و تعمیرات آن به نسبت ساده تر از ایسیو های دیگر میباشد.

لازمه های مراقبت از ایسیو زیمنس :

وقتی خودرو روشن است هیچوقت باطری را از خودرو جدا نکنید ، چراکه نوساناتی که به خاطر خازنی بودن باطری در جریان است ، به دلیل جدا شدن باطری در زمان روشن بودن ماشین این نوسانات بر تمام قسمت های حساس خودرو نتیجه ی نامطلوبی می گذارد و ریسک سوختن ایسیو خودرو بالا می رود ، با توجه به قیمت بالای ایسیو این کار عاقلانه به نظر نمی رسد.

هیچوقت به ایسیو خودرو آب نزنید ، پین های داخلی ایسیو به دلیل ماده ی مومی که روی آنهاست هیچ صدمه ای ممکن است نبینند ولی پین های خارجی آن که بدون محافظ است صد در صد خیس می شوند و ممکن است به احتمال بالا به ایسیو آسیب جدی برسد ، بنابراین هیچوقت از کامپیوتر خودرو را آب نزنید.

با رعایت کردن موارد بالا به راحتی میتوانید تا چند سال ایسیو خودرو را محافظت کنید و آن را در طولانی مدت استفاده کنید بدون اینکه هزینه ی گزافی بابت خرید پرداخت کنید.

برای سفارش ایسیو زیمنس میتوانید همین حالا اقدام کنید!

برای سفارش ایسیو زیمنس ، ایسیو کروز با کیفیت اورجینال می توانید با فروشگاه قطعات یدکی و برقی انواع خودرو های ایرانی و خارجی ، کارا یدک همین حالا اقدام کنید.

همچنین می توانید جهت تعمیر کامپیوتر خودرو با متخصصین ما در ارتباط باشید ، متخصصین ما در زمینه ی تعمیر ایسیو خودروهای خارجی و ایرانی حرفه ای هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *