اخبار, کامپیوتر 206, کامپیوتر پژو 206

سفارش کامپیوتر پژو 206

سفارش کامپیوتر پژو 206
Rate this post

سفارش کامپیوتر پژو 206 کارایدک

یکی از مهم ترین قطعات خودرو های امروزی ecu یا کامپیوتر آن است. از هر خودرو معمولا با چند کامپیوتر مختلف تولید شده است اما هر کامپیوتر چه مزایایی و چه معایبی دارند؟

کد اشکال در عیب‌ یابی (یا کدهای خطا) کدی است که توسط سیستم عیب‌ یابی شناسایی و در کامپیوتر خودرو ذخیره می‌شود. این کدها توسط سیستم عیب‌یاب در پاسخ به یک مشکل ایجادشده در خودرو گزارش می‌ شوند. هنگامی‌ که یک سنسور در خودرو گزارش خارج شدن از وضعیت عادی و یا اشکال اساسی ارائه نماید کد خطا تولید می‌شود. (به‌عنوان‌مثال: مخلوط سوخت بیش‌ازحد معمول است).

کاملا واضح است که با پیشرفت علم کامپیوتر ها پیشرفته تر و کوچکتر شده اند پس این فکر که کامپیوتر های ماشین های قدیمی بهتر هستند یک فکر غلط است اما یک تفاوت در میان خودرو های داخلی و خودرو های خارجی است که از برند معروفی استفاده نمیکنند.

بعنوان مثال خودروی پراید نسل اول انژکتوری آن را که نیمه انژکتور بود طراحی زیمنس بود بعد از یک سال به ساژم فرانسوی تغییر کرد بعد از آن ورژن جدیدی از زیمنس را در آن گذاشتند در اخر از کامپیوتر های کمپانی بوش استفاده کردند ولی الان از کامپیوتر های چینی و یا تولید داخل استفاده میشوند‌.

با توجه به مهم بودن کارایی این قطعه اکیدا تویه میشود تا ایسیو را از مراکز معتبری مانند کارایدک خریداری کنید. کارایدک به عنوان فروشنده بهترین لوازم یدکی و کامپیوتر 206 و دبگر خودرو ها از شما دعوت می کند از ایسیو های موجود در این کمپانی دیدن کنید.

برای مشاهده انواع ایسیو خودرو 206 و 207 کلیک کنید!

فروشگاه اینترنتی کارایدک برای خرید آسان و مطمئن لوازم يدكی و انواع کامپیوتر خودروها به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی آماده همکاری با شما عزیزان است. لوازم اسپرت انواع ماشین و لوازم جانبی انواع خودرو را ميتوانید اينترنتی و در كمترین زمان ممكن خریداری كنید. برای ثبت سفارش خرید کامپیوتر پژو 206 و همچنین اطلاعات بیشتر با 02136617616 با تماس بگیرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *