اخبار, دستگاه دیاگ, دیاگ

نکات مهم در انتخاب دستگاه دیاگ

نکات مهم در انتخاب دستگاه دیاگ
Rate this post

نکات مهم در انتخاب دستگاه دیاگ

نکات مهم در انتخاب دستگاه دیاگ،برای انتخاب دستگاه دیاگ میتوانید به نکات زیر توجه کنید تا یک دستگاه دیاگ مناسب و کاربردی داشته باشید .

نکات مهم   : 

*بعضی از دستگاه دیاگ پس از سپری شدن مدت آپدیت رایگان، عملا از کار می افتند و تا زمانیکه بروزرسانی دستگاه خریداری نشود استفاده از دستگاه غیر ممکن می شود.

*مراقب دستگاه های چینی و ارزان قیمت ناشناخته باشید، این دستگاه ها به راحتی می توانند به خودرو آسیب برسانند.

*دستگاه های مولتی دیاگ  که دارای قابلیت برنامه ریزی و انجام برخی قابلیت های تخصصی روی خودرو می باشند به هیچ عنوان دستگاه های معتبری نیستند، دلیل این موضوع هم این است که بسیاری از کمپانی های خودرو سازی به هیچ عنوان نقشه و برنامه های پروگرامینگ خودرو را در اختیار کمپانی های دیگر قرار نمی دهند و این برنامه ها فقط توسط دستگاه دیاگ خود آن شرکت ارایه می شود.

*میزان انتظاری که از دستگاه دیاگ دارید تا حدود زیادی به قیمت آن نیز بر می گردد، ضرب المثل معروف هرچه پول بدهید همانقدر آش مي خوريد.

*گرانترین دستگاه لزوما برآورده کننده نیاز شما نخواهد بود.

برای خرید دستگاه دیاگ مناسب میتوانید از فروشگاه آنلاین قطعات خودرو به صورت اورجینال وبهترین مدل خریداری کنید.

برای خرید کافیست با شماره ی ذکر شده در ارتباط باشید تا با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد انتخاب دستگاه دیاگ دریافت کنید.

برای داشتن یک دستگاه دیاگ اورجینال و با کیفیت میتوانید با فروشگاه کارا یدک در ارتباط باشید ، فروشگاه کارا یدک در زمینه ی فروش قطعات اصلی خودرو فعالیت می کند میتوانید با راه های ارتباطی کارا یدک در ارتباط باشید :

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۲۵

۰۲۱۳۶۶۱۷۶۱۶

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *